16 вересня 2015 р. компанія Санофі оголосила про те, що її діяльність у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) було відзначено в Індексі сталого розвитку Доу-Джонса (Dow Jones Sustainability Index — DJSI). Дев’ятий рік поспіль Санофі входить до Світового індексу сталого розвитку Доу-Джонса (Dow Jones Sustainability Index — DJSI), одного з найпрестижніших серед інвесторів міжнародного рейтингу сталого розвитку. Уперше за свою історію Санофі стала однією з 5 фармацевтичних компаній, що увійшли до Європейського індексу сталого розвитку Доу-Джонса (DJSI Europe).
Показник компанії Санофі в Індексі сталого розвитку Доу-Джонса виріс до 86 балів зі 100 можливих у 2015 р. порівняно з 83 балами у 2014 р. Цей індекс враховує результати діяльності компаній за 24 напрямками в економічній, соціальній, громадській сфері, а також у сфері охорони навколишнього середовища. Компанію Санофі було визнано найкращою в галузі за декількома категоріями, такими як «Стратегія покращення доступу до лікарських засобів», «Внесок у розвиток системи охорони здоров’я», «Біоетика», «Корпоративна соціальна звітність» та «Взаємодія зі стейкхолдерами».
«Ми пишаємося тим, що компанія продовжує отримувати визнання за діяльність у сфері сталого розвитку в фармацевтичній галузі. Цим успіхом ми завдячуємо всім нашим співробітникам та їхній відданості принципам корпоративної соціальної відповідальності, — заявив Олів’є Брандікур, доктор медицини, виконавчий директор компанії Санофі. — Сталий розвиток — це невід’ємна частина нашої корпоративної стратегії та принципів ведення бізнесу у всьому світі».
У 2014 р. Санофі продовжила слідувати своїй місії зберігати здоров’я та задовольняти потреби 7 млрд людей. Ми розширювали наші програми, спрямовані на покращення доступу до охорони здоров’я, завдяки яким 89 млн пацієнтів отримали доступ до діагностики, вакцинації, лікування та взяли участь у програмах з самоконтролю хвороб у понад 80 країнах світу. У сфері охорони навколишнього середовища компанія Санофі взяла на себе відповідальність боротися зі зміною клімату. У 2014 р. компанія зменшила викиди CO2 на 15 % у порівнянні з 2010 р.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим