Запуск системи «112» має відбутися до 2021 р. — експерти ГО «Виклик 112»

27 Вересня 2019 12:29 Поділитися

Учора, 26 вересня 2019 р., в Українському кризовому медіа-центрі експерти громадської організації «Виклик 112» розповіли про складнощі з повноцінним запуском єдиної системи екстреного реагування «112», яку Україна, згідно з угодою, укладеною з Європейським Союзом про асоціацію, має запустити до 2021 р. Система «112» має стати єдиним центром екстреного реагування та об’єднати всі екстрені служби — пожежну, поліцейську, медичну та аварійну газову, які наразі не взаємодіють у даному напрямку та не синхронізовані в різних регіонах України. За приблизними оцінками, запуск вказаної системи може коштувати близько 70 млрд дол США.

Громадські експерти зауважили, що на запуск проекту в України залишилося 2 роки, однак досі невідомо, на якому етапі він знаходиться та чи впроваджується відповідно до певного плану дій. За їхніми оцінками, на створення такої комплексної системи потрібно не менше 3 років, тож є побоювання, чи буде виконано зобов’язання вчасно. Крім того, через те що проект вимагає значних коштів, існує ряд інших ризиків, тому фахівці відмічають необхідність максимально прозорої взаємодії державної влади, громадськості та бізнесу.

За словами Святослава Гашпоренка, виконавчого директора ГО «Виклик 112», для того, аби зрозуміти, на якому етапі наразі знаходиться вказаний проект, потрібен технічний аудит, розмови про який ведуться ще з 2017 р., однак його досі не проведено. Єдина система, на його думку, вирішує багато питань — оптимізує зусилля екстрених служб та зекономить дорогоцінний час, який люди втрачають в екстремальних ситуаціях через розгубленість та необхідність здійснювати окремі виклики для поліції та швидкої допомоги.

В ідеалі система «112» має охопити всю територію країни, включно з важкодоступними гірськими й лісовими масивами, а сучасні технології можуть дозволити приймати аварійний сигнал та потрібні дані про місце та характер події ще до того, як про неї повідомлять люди.

Ігор Пігарев, технічний директор ГО «Виклик 112», зазначив, що сучасні системи екстреного реагування після отримання даних здатні самостійно підказати оптимальний сценарій дій. Розвиток штучного інтелекту, на його думку, створює можливості не тільки для швидкого реагування, але й попередження негативних сценаріїв. Таким чином, люди можуть отримати допомогу високого рівня, а держава — зекономити засоби на ліквідацію негативних наслідків.

З цією метою фахівці організації підготували власну концепцію створення системи та відмітили, що вже подавали її до Міністерства внутрішніх справ, яке відповідає за створення системи «112».

За матеріалами uacrisis.org,
фото Українського кризового медіа-центру
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті