Дослідження: яка користь від медичних представників?

26 Грудня 2019 3:26 Поділитися

Згідно з даними нового дослідження компанії «Cardinal Health Specialty Solutions», лікарі-онкологи відмічають, що медичні представники фармацевтичних компаній відіграють ключову роль, допомагаючи їм дізнатися про нові препарати, а також надають цінну інформацію персоналу, розповідають про програми підвищення доступу до лікарських засобів та надання допомоги пацієнтам. В опитуванні взяли участь 170 онкологів із США.

Більше двох третин (71%) онкологів – учасників опитування заявили, що медичні представники фармацевтичних компаній відіграють важливу роль, допомагаючи їм дізнатися про нові лікарські засоби, і це є одним з найбільш цінних джерел інформації (44%) після ключових лідерів думок (60%) та онлайн-платформ клінічної підтримки (50%).

Якщо раніше вузькі спеціалісти могли розраховувати на один чи два підходи для лікування того чи іншого захворювання, то тепер налічуються десятки різних методів терапії, а нові методи лікування продовжують з’являтися, створюючи середовище, коли медичним працівникам потрібно все більше даних та глибше розуміння всіх варіантів для вибору найкращої терапії для кожного пацієнта. У міру того, як зростає потреба в інформації щодо нових методів лікування, керівникам у сфері охорони здоров’я важливо зрозуміти, на які джерела інформації медичні працівники покладаються і яка додаткова підтримка може знадобитися.

Опитування показало, що, незважаючи на збільшення використання онлайн-платформ клінічної підтримки щодо нормативних документів для нових методів терапії, усе ще існує відставання в розумінні та прийнятті онлайн-платформ клінічної підтримки серед більшості онкологів. Більшість респондентів зазначили, що вони використовують онлайн-платформи клінічної підтримки лише для лікування пацієнтів, які недостатньо представлені в клінічних дослідженнях, і менше половини коректно визначили кілька джерел даних щодо онлайн-платформ клінічної підтримки.

Інші ключові результати дослідження включають наступні:

  • близько половини онкологів дають медичним представникам фармацевтичних компаній доступ до своєї практики, хоча і на обмеженій основі;
  • онкологи висловили зацікавленість отримувати більше інформації через онлайн-платформи клінічної підтримки від фармацевтичних компаній, зокрема дослідження щодо результатів лікування пацієнтів та порівняльні дослідження ефективності;
  • майже три чверті респондентів погоджуються, що цифрові канали відіграють важливу роль, допомагаючи їм дізнатися про нові методи терапії, але більшість не використовують соціальні медіа у своєму професійному житті.

Оскільки темпи впровадження інновацій у сфері лікування онкологічних захворювань продовжують прискорюватися, продуктивні відносини між онкологами й фармацевтичною промисловістю стають дуже важливими. Це опитування продемонструвало, що, незважаючи на загальні очікування, онкологи покладаються на інформацію, яку вони отримують від розробників ліків.

За матеріалами www.managedhealthcareexecutive.com

 

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті