Згідно з даними нового дослідження компанії «Cardinal Health Specialty Solutions», лікарі-онкологи відмічають, що медичні представники фармацевтичних компаній відіграють ключову роль, допомагаючи їм дізнатися про нові препарати, а також надають цінну інформацію персоналу, розповідають про програми підвищення доступу до лікарських засобів та надання допомоги пацієнтам. В опитуванні взяли участь 170 онкологів із США.
Більше двох третин (71%) онкологів – учасників опитування заявили, що медичні представники фармацевтичних компаній відіграють важливу роль, допомагаючи їм дізнатися про нові лікарські засоби, і це є одним з найбільш цінних джерел інформації (44%) після ключових лідерів думок (60%) та онлайн-платформ клінічної підтримки (50%).
Якщо раніше вузькі спеціалісти могли розраховувати на один чи два підходи для лікування того чи іншого захворювання, то тепер налічуються десятки різних методів терапії, а нові методи лікування продовжують з’являтися, створюючи середовище, коли медичним працівникам потрібно все більше даних та глибше розуміння всіх варіантів для вибору найкращої терапії для кожного пацієнта. У міру того, як зростає потреба в інформації щодо нових методів лікування, керівникам у сфері охорони здоров’я важливо зрозуміти, на які джерела інформації медичні працівники покладаються і яка додаткова підтримка може знадобитися.
Опитування показало, що, незважаючи на збільшення використання онлайн-платформ клінічної підтримки щодо нормативних документів для нових методів терапії, усе ще існує відставання в розумінні та прийнятті онлайн-платформ клінічної підтримки серед більшості онкологів. Більшість респондентів зазначили, що вони використовують онлайн-платформи клінічної підтримки лише для лікування пацієнтів, які недостатньо представлені в клінічних дослідженнях, і менше половини коректно визначили кілька джерел даних щодо онлайн-платформ клінічної підтримки.
Інші ключові результати дослідження включають наступні:
- близько половини онкологів дають медичним представникам фармацевтичних компаній доступ до своєї практики, хоча і на обмеженій основі;
- онкологи висловили зацікавленість отримувати більше інформації через онлайн-платформи клінічної підтримки від фармацевтичних компаній, зокрема дослідження щодо результатів лікування пацієнтів та порівняльні дослідження ефективності;
- майже три чверті респондентів погоджуються, що цифрові канали відіграють важливу роль, допомагаючи їм дізнатися про нові методи терапії, але більшість не використовують соціальні медіа у своєму професійному житті.
Оскільки темпи впровадження інновацій у сфері лікування онкологічних захворювань продовжують прискорюватися, продуктивні відносини між онкологами й фармацевтичною промисловістю стають дуже важливими. Це опитування продемонструвало, що, незважаючи на загальні очікування, онкологи покладаються на інформацію, яку вони отримують від розробників ліків.
За матеріалами www.managedhealthcareexecutive.com
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим