Як міленіали змінять систему охорони здоров’я?

03 Січня 2020 3:11 Поділитися

Згідно з опитуванням системі охороні здоров’я потрібно буде повністю перебудувати свій підхід для ефективного залучення покоління міленіалів.

Відповідно до результатів опитування та звіту Kaufman Hall на міленіалів, які є наразі найбільшою цільовою аудиторією в США у розрізі вікових груп, що перевершили бебі-бумерів, припадає близько чверті загальних витрат на охорону здоров’я. Вони прагнуть покращити доступ до послуг охорони здоров’я. Цікаво, що 76% міленіалів більше довіряють Amazon, Apple та Google у справі управління їхніми подорожами в галузі охорони здоров’я, ніж лікарням та системі охорони здоров’я в цілому. Вони також довіряють їм розробити найкращі інструменти для пошуку та вибору медичних послуг в інтернеті (42% проти 20% осіб віком 45 років і старше). Старші люди схильні довіряти своїм медичним страховим компаніям або місцевій лікарні та медичній системі в цілому.

Звіт Kaufman Hall ґрунтується на даних опитування 5900 споживачів у 2019 р., у тому числі понад 2100 міленіалів (близько 50% міленіалів – жінки).

Що є ключовим висновком у звіті? «Переважно міленіали мають тенденцію сприймати медичну галузь дуже по-різному і мають інші очікування щодо взаємодії з нею, ніж покоління, що були до них», – відмітив Пол Крнкович (Paul Crnkovich), керівник управління, відповідальний за роботу зі споживачами компанії Kaufman Hall. Їх не лякають взаємовідносини лікар-пацієнт і вони не бажають передавати контроль над своїм здоров’ям будь-кому та всім із цим пов’язаним – лікарям чи страховим компаніям, як це робили старші покоління. Міленіали вважають охорону здоров’я набагато більш бізнесовою, тому вони думають, що повинні мати можливість просто замовити те, чого вони потребують , як і все інше в їхньому житті.

Важливу роль мережі Інтернет в медичному житті міленіалів підкреслює той факт, що 43% міленіалів починають свою подорож системою охорони здоров’я в інтернеті, а 50% вважають за краще запланувати візити до лікаря онлайн проти 40% для осіб віком 45–64 років і лише 20% для осіб ​​віком 65 років і старше.

«Якщо охорона здоров’я хоче масово залучити це молоде покоління та їх дітей, медичним організаціям потрібно змінюватися, і робити це швидко, – вважає П.Крнкович. – Для цього спеціалістам в галузі охорони здоров’я необхідно поглянути на свої організації та галузь в цілому очима міленіалів і починати коригувати свій маркетинг, діяльність, змінювати досвід клієнтів та решту в своєму бізнесі, щоб відповідати очікуванням цих вимогливих споживачів».

На думку П. Крнковича, зростання під час Великої рецесії, безумовно, вплинуло на мислення міленіалів. На відміну від старших поколінь, міленіали більш економічно орієнтовані. Це означає, що вони готові купувати медичні послуги та порівнювати ціни, а не приймати рішення про постачальника медичних послуг один раз, а потім продовжувати користуватися його послугами. Більше немає лояльності до постачальника медичних послуг – кожного разу необхідно боротися за вибір міленіала.

Крім того, завдяки інтернету міленіали мають набагато більше доступу до великого обсягу інформації. Відповідно, вони мають величезні очікування щодо того, яка кількість інформації буде надана. Постачальники повинні надавати їм інформацію, яку вони бажають, або вони шукатимуть її деінде. Міленіали хочуть мати змогу знайти точні кошториси витрат на догляд та провайдерів, які приймають їхню страховку. Вони також хочуть мати можливість проводити відеоконсультації з лікарем та телефонувати йому за межами звичайного робочого часу, щоб запланувати зустріч.

Міленіали також не бажають чекати. На запитання, як довго вони чекатимуть лікаря первинної медичної допомоги через незначну травму чи хворобу, перш ніж вибрати інший варіант, 63% відповіли, що необхідність чекати більше одного дня призведе до того, що вони шукатимуть інше місце, а 23% відмітили, що не готові чекати більше ніж 4 год.

За матеріалами www.managedhealthcareexecutive.com

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті