КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 04.10.2010 р. № 906
ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМИ ПАСПОРТА АПТЕЧНОГО ЗАКЛАДУ (СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ)
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити форму паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу), що додається.
2. У підпункті 8 пункту 4 Положення про Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2008 р. № 1121, слова «відповідно до Правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1570 виключити.
3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 p. № 259 «Деякі питання діяльності, пов’язаної з торгівлею лікарськими засобами».
4. Міністерству охорони здоров’я, Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я у двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.
Прем’єр-міністр України | М. Азаров |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 04.10.2010 р. № 906
ПАСПОРТ
аптечного закладу (структурного підрозділу)1
__________________________________________________
(найменування та/або номер аптечного закладу
(структурного підрозділу)
I. Відомості про аптечний заклад (структурний підрозділ)2
1. _________________________________________________________________________
(найменування або прізвище, ім’я та по батькові суб’єкта господарювання)
2. Ідентифікаційний код (номер) __________________________________________________
3. Місцезнаходження (місце проживання) ___________________________________________
(поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку)
Номер телефону _____________________________________________________________
Форма власності _____________________________________________________________
4. Місце провадження діяльності _________________________________________________
(поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону)
5. Завідувач аптечним закладом (структурним підрозділом) _________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові (освіта, номер і дата укладення трудового договору))
6. Режим роботи з _________________ до _________________
Вихідні дні _________________________________________________________________
7. Приміщення, у якому розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ):
__________________________________________________________________________
(зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване, вбудоване, вбудовано-прибудоване), наявність окремого входу та умов для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями, запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими приміщеннями будівлі)
8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на ____ поверсі ____________________ будинку.
(житлового/нежитлового)
9. Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ):
__________________________________________________________________________
(цегляна, дерев’яна, інша; капітальна/некапітальна; кількість будівель; основне використання будівлі; кількість поверхів)
10. Наявність інженерного обладнання для забезпечення (із зазначенням виду):
Теплопостачання _____________________________________________________________
(централізоване, автономне)
Вентиляції __________________________________________________________________
(механічна, природна, припливно-витяжна з механічним спонуканням)
Водопостачання ______________________________________________________________
(центральне, автономне)
Освітлення __________________________________________________________________
(електричне, природне)
Каналізації __________________________________________________________________
(центральна, автономна)
11. Структура аптечного закладу (структурного підрозділу) із зазначенням площі приміщення:
загальна площа, кв. метрів; ______________________________________________________
у тому числі:
торговельного залу ___________________________________________________________
виробничих приміщень _________________________________________________________
службово-побутових приміщень __________________________________________________
додаткових приміщень _________________________________________________________
допоміжних приміщень ________________________________________________________
зона робочих місць персоналу (для аптечних кіосків) ___________________________________
зона обслуговування населення (для аптечних кіосків) _________________________________
12. План-схема будівлі (будівель) аптечного закладу (структурного підрозділу) та його приміщень.
На плані-схемі слід зазначити нумерацію кожного приміщення, вхід до аптечного закладу (структурного підрозділу аптеки), до кожного виробничого, службово-побутового, додаткового, допоміжного приміщення, зону (місце) приймання та відвантаження продукції, рукомийник чи місце для санітарної обробки рук, зону розміщення обладнаних робочих місць персоналу, зона обслуговування населення, вантажно-розвантажувальний майданчик для під’їзду машин (для аптечного складу), за наявності окремих будівель додається план-схема кожної такої будівлі.
13. Аптечний заклад (структурний підрозділ) облаштований:
обладнанням для зберігання та відпуску лікарських засобів у торговельному залі
__________________________________________________________________________
(шафи, стелажі, холодильники, екран для захисту від прямої крапельної
інфекції тощо)
та виробничих приміщеннях _____________________________________________________
(шафи, стелажі, холодильники, сейфи, піддони)
технічними засобами для постійного контролю за температурою та відносною вологістю повітря
__________________________________________________________________________
іншими засобами вимірювання ___________________________________________________
(найменування та мета застосування)
Службово-побутові приміщення обладнані: _________________________________________
(шафи, холодильники тощо)
14. Щоденне вологе прибирання __________________________________________________
(зазначити періодичність його проведення та застосування дезінфікуючих засобів)
Суб’єкт господарювання _______________________________________________________
(уповноважена ним особа)
_________________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
_________________________________________________________________________
(підпис)
_____ ______________ 20____р.
МП
II. Перевірка відомостей щодо наявності матеріально-технічної бази, її стану та освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу аптечного закладу (структурного підрозділу)3
_____ ______________ 20____р.
_________________________________________________________________________
(назва населеного пункту)
Посадовою особою ___________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
проведено огляд аптечного закладу (його структурного підрозділу): ______________________
(найменування та/або номер)
__________________________________________________________________________
(адреса місця провадження діяльності: поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону)
щодо наявності матеріально-технічної бази, її стану та освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу.
Огляд проведено у присутності суб’єкта господарювання (уповноваженої ним особи)
__________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові, посада)
Під час проведення огляду встановлено, що аптечний заклад (структурний підрозділ) здійснює/має намір здійснювати торгівлю лікарськими засобами _________________________________________________________.
(зазначається вид торгівлі — оптова, роздрібна)
Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): __________________________
(капітальна/не капітальна, житлова/нежитлова)
основне використання будівлі ____________________________________________________.
Аптечний заклад розміщено на _____ поверсі ________________________________ приміщення.
(ізольованого/не ізольованого)
Загальна площа приміщень аптечного закладу (структурного підрозділу) _______ кв. метрів.
Приміщення аптечного закладу (структурного підрозділу) належить суб’єкту господарювання на праві власності, використовується на умовах оренди
__________________________________________________________________________
(документи, що підтверджують право користування приміщенням або право власності на нього)
Завідуючий аптечним закладом (його структурним підрозділом):
__________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові, освіта, номер і дата укладення трудового договору)
Посадова особа Держлікінспекції МОЗ або її територіального органу
__________________________
(посада)
__________________________
(підпис)
__________________________
(прізвище та ініціали)
_____ ______________ 20____р.
МП
Коментарі