Згідно з указом президента Українивід 30 жовтня 2003 р. № 1235/2003
ДЕРЖАВНИМИ НАГОРОДАМИ УКРАЇНИ ВІДЗНАЧЕНО ПРАЦІВНИКІВ КИЇВСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ П.Л. ШУПИКА
ДЕРЖАВНИМИ НАГОРОДАМИ УКРАЇНИ ВІДЗНАЧЕНО ПРАЦІВНИКІВ КИЇВСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ П.Л. ШУПИКА
ПРЕДСЕДАТЕЛЮ ГОСУДАРСТВЕННОЙ СЛУЖБЫ ЛЕКАРСТВЕННЫХ СРЕДСТВ И ИЗДЕЛИЙ МЕДИЦИНСКОГО НАЗНАЧЕНИЯ ПАСЕЧНИКУ М.Ф.
28 жовтня 2003 року в Полтаві відбувся семінар “Роль уповноваженої особи в забезпеченні населення Полтавської області якісними та безпечними ліками”, організований Державною інспекцією з контролю якості лікарських засобів (ДІКЯ) у Полтавській області, обласним виробничим об’єднанням “Фармація” для уповноважених осіб, які працюють в аптечних закладах області.
30-31 жовтня в Київській медичній академії післядипломної освіти (КМАПО) ім. П.Л. Шупика проходили святкові заходи, присвячені 85-й річниці з дня заснування, в межах яких відбулася науково-практична конференція “Актуальні питання в медицині: досягнення і перспективи”. Серед почесних гостей урочистого зібрання були голова Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства, член-кореспондент АМН України професор М.Є. Поліщук, міністр охорони здоров’я України А.В. Підаєв, президент АМН України академік НАН і АМН України О.Ф. Возіанов, представники Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти та науки України, ВАК України, інших державних та громадських установ, народні депутати.
11 липня 2003 року Верховна Рада (ВР) України прийняла Закон України про внесення змін до Закону України “Про рекламу”, який визначає засади рекламної діяльності та регулює відносини, пов’язані з виробництвом, розповсюдженням та споживанням реклами на території нашої держави. Стаття 21 розділу III цього Закону регламентує рекламу лікарських засобів (ЛЗ), медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації. Нова редакція цього Закону, яка містить принципово нові положення і суттєво змінює правила рекламної діяльності, зокрема реклами ЛЗ в Україні, викликала жваву дискусію серед усіх учасників фармацевтичного ринку. Зважаючи на необхідність обговорення цього Закону та вироблення щодо нього спільної позиції, нещодавно створена громадська організація “Ліга фармацевтичного маркетингу” виступила з ініціативою проведення засідання круглого столу на тему “Новий Закон “Про рекламу” і його значення для учасників фармацевтичного ринку” за участю представників провідних компаній, які працюють у
галузі виробництва, дистриб’юції, маркетингу та реклами ЛЗ і біологічно активних добавок (БАД), а також представників профільних комітетів ВР України та фахівців у галузі юриспруденції. Результатом круглого столу, який відбувся 3 листопада поточного року у редакції газети “Щотижневик АПТЕКА”, стало розроблення та подання до Комітету ВР України з питань свободи слова та інформації пропозицій щодо внесення змін до цього Закону, а також до Комітету ВР України з охорони здоров’я, материнства та дитинства – необхідних змін до Закону України “Про лікарські засоби”.
6 листопада 2003 р., в день святкування 60-ї річниці визволення Києва від гітлерівських загарбників, у залі урочистих подій Київської міської державної адміністрації мер столиці Олександр Омельченко вручав високі державні нагороди нашим співгромадянам, внесок яких у розвиток столиці та держави виявився найбільш вагомим. Згідно з Указом Президента України від 21.05.2003 р. № 424 голова представництва компанії “Пфайзер” (США) в Україні, доктор фармацевтичних наук Владислав Страшний удостоєний звання заслуженого діяча науки і техніки України.
29 жовтня 2003 року фармацевтична компанія “Олфа”, яка представляє в Україні інтереси ряду європейських заводів – виробників лікарських засобів, зокрема АТ Олайнський хіміко-фармацевтичний завод “Олайнфарм” (Латвія), організувала проведення одразу двох заходів, що привернули неабияку увагу медиків та фармацевтів. Першою подією стала науково-практична конференція за міжнародної участі “Актуальні питання фармакології та застосування препаратів з нейропротекторними та ноотропними властивостями”, яка відбулася у приміщенні Центру культури та мистецтв Національного авіаційного університету. Конференція проводилася під егідою Українського наукового медичного товариства геронтологів та геріатрів, товариства невропатологів та нейрохірургів м. Києва і викликала значний інтерес як науковців, так і лікарів різних спеціальностей. Крім того, у цей день відбулося також підведення підсумків та урочисте нагородження переможців акції “Вечеря з кінозіркою”, котру компанія “Олфа” нещодавно проводила серед фармацевтів та провізорів України, які найбільш успішно реалізовували препарат НООФЕН.
24-25 жовтня в Києві у Центрі ділового співробітництва “Український Дім” під патронатом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України відбулася І Міжнародна науково-практична конференція “Державні закупівлі в Україні. Розвиток і проблеми”, організована інформаційно-аналітичним бюлетенем “Вісник державних закупівель” та компанією “РМС-Україна”. У роботі конференції взяли участь урядовці, зарубіжні фахівці, незалежні експерти, науковці, представники розпорядників державних коштів, суб’єктів господарської діяльності – нинішніх та потенційних учасників процедур закупівель.
Перспективним є використання ферментних препаратів, вироблених з нетваринної сировини (мікробного, фунгального, рослинного походження).
На українському фармацевтичному ринку представлений ферментний препарат, що виготовляється з мікробіологічної сировини. Це моноферментний препарат СОЛІЗИМ вітчизняного виробництва (ВАТ “Вітаміни”, м. Умань), який містить високоактивний фермент ліпазу. СОЛІЗИМ випускається у формі таблеток, які розчинюються у кишечнику.
Індійська компанія USV Limited – один із провідних постачальників якісної фармацевтичної продукції і послуг у сфері охорони здоров’я в Індії. Компанія має річний оборот розміром 90 млн дол. США і входить до числа 20 найбільших фармацевтичних компаній Індії. У поточному році зареєстрований найвищий рівень фінансового зростання USV Limited серед 30 провідних фармацевтичних компаній країни. 25 бренд-генериків компанії (кардіологічних, антидіабетичних препаратів і полівітамінів без вмісту мінералів) займають провідні місця на ринку лікарських засобів Індії. Це стало можливим завдяки спеціалізації компанії в окремих сегментах фармацевтичного ринку і пропозиції товарів високої якості за оптимальними цінами.
Компанія USV Limited постачає лікарські препарати й активні фармацевтичні інгредієнти в понад 35 країн світу. Її продукція вже добре відома в таких країнах пострадянського простору, як Казахстан і Литва. Нині компанія виходить на фармацевтичний ринок України за потужної маркетингової підтримки з наміром зайняти лідируючі позиції за рахунок надання споживачам якісних лікарських препаратів.