Наказ МОЗ України від 18.09.2015 р. № 604

02 Лютого 2016 5:32 Поділитися

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 18.09.2015 р. № 604

Про утворення державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»

Відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про управління об’єктами державної власності», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 року № 909-р «Питання Міністерства охорони здоров’я», а також пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, з метою імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (розділ 22), удосконалення системи державного управління у сфері громадського здоров’я, а також оптимізації діяльності підприємств, закладів та установ, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України,

НАКАЗУЮ:

1. Утворити державну установу «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» як окрему юридичну особу публічного права, реорганізувавши шляхом злиття державні підприємства, установи за переліком згідно з додатком 1 до цього наказу та приєднання державних підприємств та установ Державної санітарно-епідеміологічної служби України за переліком згідно з додатком 2 до цього наказу.

2. Установити, що державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» є правонаступником закладів, установ та підприємств, що припиняють свою діяльність згідно цього наказу.

3. Розмістити державну установу «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 41

4. Затвердити Статут державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України», що додається.

5. Покласти на Нізову Наталію Миколаївну, директора державної установи «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України» виконання обов’язків директора державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України».

6. Виконуючому обов’язки директора державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (Нізовій Н.):

1) здійснити державну реєстрацію Статуту державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» в установленому законодавством порядку;

2) в одноденний строк після державної реєстрації подати до Управління роботи з персоналом та внутрішньої безпеки оригінал Статуту державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України», зареєстрованої в установленому порядку з відміткою державного реєстратора;

3) у двотижневий строк з дня підписання цього наказу подати до Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення МОЗ України розрахунки щодо змін бюджетних призначень, пов’язаних із виконанням державною установою «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» її завдань та функцій, у тому числі, пов’язаних з правонаступництвом прав та обов’язків юридичних осіб, що припиняють свою діяльність згідно цього наказу;

4) підготувати та подати на затвердження до Міністерства охорони здоров’я України в установленому порядку проекти структури, штатного розпису державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України».

7. Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення (В. Якубівському) врахувати зміни до розподілу зведених планів асигнувань загального фонду державного бюджету, що пов’язано із реорганізацією та ліквідацією юридичних осіб, що припиняють свою діяльність згідно цього наказу.

8. Управлінню роботи з персоналом та внутрішньої безпеки (С. Григоровській) внести відповідні зміни до номенклатури установ, підприємств та закладів Міністерства охорони здоров’я України, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06 червня 2006 року № 107-0.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр О. Квіташвілі

Додаток № 1

до наказу Міністерства охорони здоров’я України

від 18.09.2015 р. №604

ПЕРЕЛІК

державних закладів, установ та підприємств Міністерства охорони здоров’я України, які реорганізуються

Код ЄДРПОУ Найменування державних підприємств та установ
05480803 Державний заклад «Український центр з контролю та моніторингу захворювань Міністерства охорони здоров’я України»
25980399 Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
05480789 Державна установа «Український інститут стратегічних досліджень Міністерства охорони здоров’я України»
05480915 Державна установа «Український науково – дослідний протичумний інститут імені І.І. Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України»
02012071 Державна установа «Львівський науково – дослідний інститут епідеміології та гігієни Міністерства охорони здоров’я України»
23734638 «Український центр наукової медичної інформації та патентно – ліцензійної роботи»
32310570 Державне підприємство «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» Міністерства охорони здоров’я України
30371097 Державне підприємство «Державний науково – дослідний центр з проблем гігієни харчування Міністерства охорони здоров’я України»
01898233 Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту Міністерства охорони здоров’я України».
Заступник Міністра охорони здоров’я України І. Перегінець

Додаток № 2

до наказу Міністерства охорони здоров’я України

від 18.09.2015 №604

ПЕРЕЛІК

державних підприємств та установ Державної санітарно-епідеміологічної служби України, що реорганізуються шляхом їх приєднання до Державної установи «Центр громадського здоров’я» Міністерства охорони здоров’я

код ЄДРПОУ Найменування державних підприємств та установ
21616946 Державне підприємство «Комітет з питань гігієнічного регламентування Державної санітарно-епідеміологічної служби України»
31668892 Державне підприємство «Центр реєстрів державної санітарно-епідеміологічної служби України»
38780499 Державне підприємство «Науково-практичний центр дезінфектології та профілактичної медицини Державної санітарно-епідеміологічної служби України»
38498694 Державна установа «Кримський республіканський лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38512294 Державна установа «Вінницький обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38474592 Державна установа «Волинський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38431598 Державна установа «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38531102 Державна установа «Донецький обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38499986 Державна установа «Житомирський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38475462 Державна установа «Закарпатський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38461727 Державна установа «Запорізький обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38331800 Державна установа «Івано-Франківський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38518118 Державна установа «Київський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38435613 Державна установа «Кіровоградський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38476320 Державна установа «Луганський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38501853 Державна установа «Львівський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38458316 Державна установа «Миколаївський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38477737 Державна установа «Одеський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38502841 Державна установа «Полтавський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38503358 Державна установа «Рівненський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38523259 Державна установа «Сумський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38480231 Державна установа «Тернопільський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38493324 Державна установа «Харківський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38481146 Державна установа «Херсонський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38481979 Державна установа «Хмельницький обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38469768 Державна установа «Черкаський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38453009 Державна установа «Чернівецький обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38509742 Державна установа «Чернігівський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38363663 Державна установа «Лабораторний центр Держсанепідслужби України на водному транспорті»
38513502 Державна установа «Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідслужби України»
38513586 Державна установа «Лабораторний центр на повітряному транспорті Держсанепідслужби України»
38518296 Державна установа «Київський міський лабораторний центр Держсанепідслужби України»
38491149 Державна установа «Севастопольський міський лабораторний центр Держсанепідслужби України»
Заступник Міністра охорони здоров’я України І. Перегінець

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства охорони здоров’я України

від 18.09.2015 р. №604

СТАТУТ

ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) є науково-практичною установою медичного профілю Міністерства охорони здоров’я України, яка здійснює функції з забезпечення збереження і укріплення здоров’я населення, проведення соціально-гігієнічного моніторингу захворювань, епідеміологічного нагляду та біологічної безпеки, здійснення групової та популяційної профілактики захворюваності, боротьба з епідеміями, стратегічного управління з питань громадського здоров’я.

Центр є головною науково-дослідною і науково-методичною установою Міністерства охорони здоров’я України у галузі протидії небезпечним, особливо небезпечним (І-ІІ групи патогенності) та новим інфекційним захворюванням, біозахисту та біобезпеки, з проблем епідеміології туберкульозу, проблем особливо небезпечних інфекційних захворювань рикетсійної, арбовірусної та іншої етіології та інфекційних захворювань керованих засобами специфічної профілактики – дифтерія, правець, кір, краснуха, поліомієліт, діагностики грипу, сибірки, туляремії, лістеріозу, менінгітів, еризипелоїду, гігієничних та мікробіологічних проблем здоров’я людини, пов’язаних з довкіллям.

1.2. Центр є державною бюджетною неприбутковою установою, заснованою на державній власності, уповноваженим органом управління якої є Міністерство охорони здоров’я України (далі – Уповноважений орган управління).

1.3. Центр утворений відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від ____________ № _____.

1.4. Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також наказами Уповноваженого органу управління і цим Статутом, що затверджується Міністерством охорони здоров’я України.

2 НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЦЕНТРУ

2.1. Найменування:

2.1.1. Державною мовою:

повне найменування: Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»;

скорочене найменування: Центр громадського здоров’я

2.1.2. Англійською мовою:

  • повне найменування: State institution «Public Health Сenter of the Ministry of Health of Ukraine»;
  • скорочене найменування: Public Health Center

2.2. Місцезнаходження: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 41.

3. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

3.1. Центр утворений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає:

3.1.1. Забезпечення збереження і укріплення здоров’я населення.

3.1.2. Забезпечення проведення епідеміологічного нагляду та моніторингу захворювань та біологічної безпеки та біологічного захисту, проведення лабораторних досліджень у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення і вжиття спеціальних заходів на локалізацію та ліквідацію спалахів та епідемій, у тому числі пов’язаних з небезпечними, особливо небезпечними та новими інфекційними захворюваннями.

3.1.3. Здійснення групової та популяційної профілактики захворюваності інфекційними та неінфекційними хворобами, боротьба з епідеміями.

3.1.4. Збір та аналіз стратегічної інформації для формування державної політики і стратегічного управління з питань громадського здоров’я, здійснення міжрегіональної координації щодо їх впровадження.

3.1.5. Здійснення організаційно-методичної роботи у сфері охорони здоров’я шляхом здійснення контролю, моніторингу та профілактики захворювань.

3.1.6. Проведення наукових досліджень та виконання наукових розробок з питань громадського здоров’я, у тому числі епідеміологічного нагляду та моніторингу, біобезпеки, щодо впливу факторів ризику і соціальних детермінант на здоров’я.

3.1.7. Надання спеціалізованої консультативної амбулаторно-поліклінічної допомоги.

3.2. Предметом діяльності Центру є реалізація державної політики у сфері громадського здоров’я за наступними напрямами:

3.2.1. Організаційно-методичний;

3.2.2. Аналітично-інформаційний;

3.2.3. Профілактично-просвітницький;

3.2.4. Лабораторно-діагностичний;

3.2.5. Науково-дослідний.

3.2.6. Консультативний.

3.2.7. Спеціалізована підготовка фахівців.

Усі види діяльності, які згідно із законодавством потребують спеціальних дозволів чи ліцензій, здійснюються Закладом лише після їх отримання.

3.3. Основними завдання Центру є:

Реалізація комплексних заходів епідеміологічного нагляду за інфекційними хворобами і неінфекційними захворюваннями, виявлення ризиків для здоров’я населення, інформування суспільства та Уповноваженого органу управління.

Забезпечення готовності і своєчасного реагування на епідемії та спалахи інфекційних хвороб та інші надзвичайні події у сфері громадського здоров’я.

Розробка та реалізація комплексних заходів та програм з профілактики та лікування захворювань, які спричиняють найбільший негативний соціально-демографічний вплив та економічні наслідки.

Створення та забезпечення функціонування ефективної національної системи моніторингу та оцінки у сфері громадського здоров’я, як частини міжнародної (європейської) системи оцінки та прогнозування ризиків щодо поширення інфекційних та неінфекційних захворювань, якості та тривалості життя населення.

Розробка на основі доказових даних та впровадження ефективних технологій виявлення та визначення шляхів мінімізації впливу факторів (чинників) ризику захворювань та створення сприятливого для здоров’я середовища.

Розробка та впровадження стратегії формування усвідомленого та відповідального ставлення населення до власного здоров’я як базової цінності життя; пропагування безпечної поведінки з метою уникнення ризиків інфікування соціально-небезпечними хворобами.

Забезпечення ефективного міжсекторального співробітництва як складової успішного функціонування системи громадського здоров’я в Україні.

Розробка обґрунтованих пропозицій щодо політик і стратегій у сфері профілактики інфекційних хвороб та неінфекційних захворювань, проведення аналізу санітарно-епідемічної ситуації та підготовка пропозицій Міністерству охорони здоров’я України для прийняття управлінських рішень у сфері громадського здоров’я, визначенні пріоритетних заходів щодо профілактики інфекційних хвороб та неінфекційних захворювань (у т.ч. професійних та отруєнь).

Розробка пропозицій щодо впровадження на основі кращих світових практик механізмів міжрегіональної координації та співпраці в частині реалізації державної політики у сфері громадського здоров’я, у т.ч. санітарного та епідемічного благополуччя населення та протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням.

Створення національних медичних інформаційних систем для обліку та аналізу даних щодо інфекційних хвороб та неінфекційних захворювань та забезпечення їх координацію з регіональною інформаційною мережею.

Здійснення епідеміологічного нагляду та моніторингу за інфекційними хворобами, у тому числі випадків інфекційних хвороб, що передаються через кров, розробка заходів щодо їх попередження, прогнозування епідемічної ситуації.

Ведення державного обліку інфекційних і професійних захворювань та отруєнь.

Розробка пропозицій щодо системи інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я та моніторинг її впровадженням.

Розробка та ведення системи активного виявлення випадків внутрішньолікарняного інфікування, підготовка регулярних звітів (оглядів) щодо поширеності резистентності до антибіотиків на території України.

Організація та проведення лабораторних досліджень для встановлення збудників, індикації та ідентифікації біологічно патогенних агентів вірусної, рикетсійної, грибкової та бактеріальної етіології, як складової системи індикації біологічно патогенних агентів.

Виконання загальнодержавних функцій Центру з молекулярної діагностики інфекційних хвороб, Центру грипу та ГРВІ, Референс центру з діагностики дифтерії, сибірки, туляремії, лістеріозу, менінгітів, еризипелоїду, Національної лабораторії з діагностики кору, краснухи і поліомієліту, Референс-центру електромагнітних полів та інших фізичних факторів.

Утримання колекції штамів збудників інфекційних хвороб, що становлять національне надбання та визначаються постановою Кабінету Міністрів України, у тому числі Колекція штамів збудників туляремії, сибірки, лістеріозу, еризипелоїду, псевдотуберкульозу, дифтерії, бруцельозу, Колекція штамів мікроорганізмів, Колекція штамів рикетсій та арбовірусів.

Проведення індикації біологічно патогенних агентів у системі спостереження і контролю функціональної підсистеми служби цивільного захисту населення України.

Вивчення та наукове обґрунтування оцінки біоризиків та оптимізації системи управління біоризиками, протидії епідемічними ускладненням природного та штучного характеру (техногенні, біотерористичні).

Здійснення лабораторного епідеміологічного нагляду, у т.ч. забезпечення виконання функцій референс-лабораторій та референс-центрів визначених положеннями про них та затвердженими в установленому порядку.

Проведення науково-практичних досліджень з вивчення морфологічних, культуральних, біохімічних, біологічних, імунологічних, молекулярно-генетичних особливостей збудників інфекційних хвороб, що циркулюють на території країни.

Підготовка пропозицій з питань, пов’язаних з профілактикою інфікування ВІЛ, туберкульозом та іншими соціально небезпечними хворобами, діагностикою та лікуванням ВІЛ-інфікованих, хворих на СНІД, туберкульоз та інші соціально небезпечні хвороби для прийняття рішень Уповноваженим органом управління

Проведення моніторингу природних та антропогенних екосистем для своєчасного виявлення змін, що можуть призвести до епізоотичних та епідемічних ускладнень, та погіршення епідемічної ситуації.

Здійснення моніторингу стану популяційного імунітету населення до інфекційних хвороб, що керуються засобами імунопрофілактики.

Розробка та впровадження національних програм епіднагляду з метою мінімізації наслідків епідемічного поширення інфекційних хвороб.

Розробка національних планів моніторингу і оцінки протидії інфекційним хворобам, у т.ч. ВІЛ-інфекції і туберкульозу та іншим соціально небезпечним захворюванням, їх перегляд і вдосконалення, а також організація, координація та впровадження заходів з моніторингу і оцінки відповідно до цих планів.

Проведення або участь у проведенні епідеміологічних розслідувань спалахів (епідемій) визначеного переліку інфекційних хвороб, отруєнь, радіаційних аварій з метою встановлення причин їх виникнення, факторів передачі інфекції, визначення меж осередків інфекційних хвороб та масштабів поширення епідемії чи спалаху, вжиття заходів щодо їх локалізації та ліквідації.

Надання пропозицій щодо реалізації Міжнародних медико-санітарних правил.

Розробка пропозицій щодо забезпечення безпеки населення в разі виникнення невідкладних ситуацій у сфері громадського здоров’я, обумовлених біологічними, хімічними і радіоактивними агентами.

Розробка пропозицій для Уповноваженого органу управління щодо запобігання занесенню на територію України та поширенню хвороб, що мають міжнародне значення.

Моніторинг застосування механізмів виявлення, підтвердження, швидкої нотифікації та ізоляції джерела подій у сфері громадського здоров’я з міжнародним потенціалом розповсюдження, в т. ч. в пунктах пропуску через державний кордон.

Розробка та подання Уповноваженому органу управління пропозицій щодо встановлення, в разі необхідності, обмежувальних режимів та карантинів.

Формування, підготовка і підтримання у стані постійної готовності бригад для відповідних заходів у разі виникнення спалаху інфекційних захворювань, інших надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я.

Розробка проектів нормативно-правових актів щодо удосконалення законодавства у сфері запобігання поширенню інфекційних хвороб.

Розробка та координація впровадження програм імунізації та нагляду за вакцинокерованими хворобами (включаючи розробку національного календаря щеплень і організацію планової вакцинації та вакцинації за епідемічними показниками, дотримання умов транспортування, зберігання та застосування вакцин).

Подання пропозицій щодо необхідності здійснення профілактичних щеплень, пріоритетних заходів профілактики захворювань, охорони здоров’я населення від шкідливого впливу на нього факторів навколишнього середовища, а також  інші заходи профілактики у разі загрози виникнення епідемій.

Розробка, координація впровадження та участь в реалізації   національної стратегії протидії соціально-небезпечним та інфекційними хворобам у частині організації надання діагностичної, консультативної та спеціалізованої лікувально-профілактичної допомоги, в т.ч. ВІЛ-інфікованим і хворим на СНІД, туберкульоз.

Розробка, з урахуванням кращих світових практик, на основі обміну інформацією та розвитку партнерства з міжнародними організаціями національних стратегій, політик, заходів у сфері безпеки крові та їх впровадження, у тому числі:

  • забезпечення належної (безпечної) якості препаратів донорства та створення національного «банку крові», національної інформаційної системи та реєстру донорів,
  • удосконалення законодавчої та нормативної бази щодо безпеки донорства, підвищення вимог до технологічного забезпечення системи донорства з метою впровадження ефективної системи контролю якості та безпечності крові та продуктів крові.

Розробка стратегії та інформаційної політики щодо підготовки інформаційних матеріалів та навчальних програм стосовно зменшення випадків невиправданих та необґрунтованих переливань крові та безпечних процедур застосування крові та продуктів крові, у тому числі шляхом використання альтернативних методів лікування.

Розробка та впровадження інформаційних кампаній щодо підтримки та розвитку донорства за рахунок добровільних безоплатних донорів з низьким ризиком інфікування інфекціями, які передаються через кров.

Забезпечення епіднагляду за неінфекційними захворюваннями, в тому числі їх ризик-факторами, ведення реєстрів окремих захворювань.

Проведення державного соціально-гігієнічного моніторингу.

Проведення епідеміологічних досліджень довгострокового впливу шкідливих хімічних, фізичних і біологічних чинників на здоров’я людини та ідентифікація викликаних ними специфічних змін у стані здоров’я.

Проведення моніторингу і оцінки соціальних і економічних факторів, що впливають на здоров’я населення (популяції), його структуру та характеристики.

Здійснення моніторингу проведення санітарних і протиепідемічних заходів, виконання програм профілактики захворювань, охорони здоров’я населення.

Ідентифікація соціальної несправедливості в галузі охорони здоров’я та розробка пропозицій щодо зменшення її тиску на уразливі верстви населення;

Здійснення оцінки ризиків для здоров’я, викликаних факторами середовища життєдіяльності, праці та відпочинку, а також факторами, обумовленими способом життя – індивідуальним або спільноти, які впливають на стан здоров’я населення.

Виконання функцій Центру індикації та ідентифікації біологічно патогенних агентів, здійснення індикації, ідентифікації та кількісного визначення факторів середовища життєдіяльності людини.

Розробка та впровадження ефективних технологій мінімізації факторів ризику захворювань та створення сприятливого для здоров’я середовища на основі доказових даних.

Проведення гігієнічної регламентації потенційно небезпечних факторів середовища життєдіяльності людини, участь у їх державній реєстрації та визначення стратегії наукових досліджень у національній системі профілактики шкідливої дії потенційно небезпечних факторів.

Здійснення взаємодії з центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, а також зі спеціалізованими службами по впровадженню та виконанню вимог законодавства щодо якості факторів середовища та їх можливому впливу на здоров’я людини.

Проведення досліджень і моніторингу стану фактичного харчування населення України та формування принципів здорового харчування у населення.

Розробка і медико-біологічна оцінка нових харчових продуктів різного призначення і продовольчої сировини, в т.ч. нетрадиційної.

Проведення наукових досліджень показників безпечності і окремих показників якості харчових продуктів і продовольчої сировини, що включає розробку гігієнічних нормативів і регламентів.

Управління та здійснення діяльності з промоції здоров’я, виховання базових гігієнічних навичок та інформування населення. Розробка та/або участь у комунікаційних кампаніях з різних аспектів просування здоров’я, співробітництва і взаємодії із засобами масової інформації з просування заходів щодо виховання у населення базових гігієнічних навичок та формуванню здорового способу життя.

Розробка стратегії з питань формування усвідомленого та відповідального ставлення населення до власного здоров’я та особистої безпеки.

Просування, координація та організація співпраці з центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, навчальними установами та закладами охорони здоров’я, засобами масової інформації, економічними агентами, фізичними особами, неурядовими та міжнародними організаціями щодо виконання заходів у сфері громадського здоров’я та промоції здорового способу життя.

Організація навчання з питань попередження нещасних випадків, зокрема дорожньо-транспортних пригод, в побуті і на робочому місці та моніторингу діяльності з навчання населення, в тому числі за місцем роботи, прийомам надання першої допомоги.

Проведення фундаментальних, прикладних та пошукових досліджень в сфері громадського здоров’я з обов’язковим створенням ефективної системи впровадження їх результатів у практику охорони здоров’я.

Надання наукової підтримки у розробці та реалізації національних програм щодо попередження та профілактики інфекційних хвороб та неінфекційних захворювань шляхом визначення закономірностей та особливостей стану здоров’я населення.

Розроблення ефективних методів діагностики, лікування, реабілітації та профілактики захворювань, обумовлених впливом шкідливих та небезпечних факторів.

Розробка та дослідно-експериментальне виробництво діагностичних та лікувально-профілактичних імунобіологічних препаратів.

Співробітництво з національними установами і міжнародними профільними організаціями з метою виконання спільних проектів та трансферу технологій.

Розроблення та впровадження системи управління якістю проведення мікробіологічних, паразитологічних, молекулярно-біологічних, хімічних, токсикологічних та фізичних досліджень закладами охорони здоров’я.

Організація та проведення зовнішньої оцінки якості мікробіологічних, паразитологічних, молекулярно-біологічних, хімічних, токсикологічних та фізичних досліджень шляхом надання контрольних проб і підтвердження культур мікроорганізмів, що виділені від людей та з об’єктів довкілля.

Запровадження та супровід системи зовнішнього контролю якості лабораторних досліджень для визначення інфекцій, що передаються через кров.

Здійснення діяльності, пов’язаної з придбанням, перевезенням, зберіганням, застосуванням, використанням і знищенням наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів у порядку, встановленому законодавством.

Зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення лікарських засобів та виробів медичного призначення згідно з вимогами законодавства.

Здійснення підвищення якості кадрового забезпечення та рівня професійної підготовки фахівців з питань громадського здоров’я, епідеміології.

Підготовка та підвищення кваліфікації наукових кадрів, організація та проведення навчання, включаючи на робочому місці, для лікарів, лікарів-інтернів та фахівців дотичних галузей.

Проведення на місцевому, районному, обласному, національному та міжнародному рівнях з’їздів, конференцій, семінарів, круглих столів, фокус-груп, дискусійних панелей тощо, зміст яких відповідає меті діяльності Центру.

Створення, розробка, виготовлення та розповсюдження друкованих матеріалів, кіно-відео-аудіо матеріалів, носіїв соціальної реклами, логотипів публічних заходів, тощо, зміст яких відповідає меті діяльності Центру.

Організація і проведення громадських заходів (виставок, благодійних аукціонів, концертів тощо), а також заходів зі зв’язків з резидентами та нерезидентами у межах компетенції Центру.

Налагодження та розвиток партнерських та договірних відносин з міжнародними, регіональними та іншими навчально-тренінговими центрами з метою розробки та реалізації спільних програм з підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері громадського здоров’я.

Сприяння розвитку державно-приватного партнерства у межах реалізації програм у сфері громадського здоров’я.

Закупівля обладнання, в тому числі і медичного, відповідно до законодавства.

Здійснення медичної практики (надання консультативної та лікувально-діагностичної допомоги) відповідно до спеціалізації та згідно з вимогами отриманої ліцензії.

Отримання, реалізація (виконання), надання грантів (субгрантів) та моніторинг їх використання.

Співробітництво з національними установами і міжнародними профільними організаціями з метою виконання спільних проектів та програм. Розробка і практичне впровадження спільних з іноземними інвесторами проектів в установленому законодавством порядку.

Консультація та експертиза з питань, що належать до компетенції Центру.

Здійснення розробки та удосконалення автоматизованої системи наукової медичної інформації, сприяння у створенні спеціалізованих проблемно-орієнтованих систем наукової медичної інформації.

Розробка процедур щодо забезпечення дотримання етичних питань при проведенні наукових досліджень у сфері громадського здоров’я.

Формування Реєстру з’їздів, конгресів, симпозіумів та науково-практичних конференцій, узагальнення результатів проведення даних форумів, аналіз ефективності їх результатів.

Формування Реєстру наукових досліджень у сфері громадського здоров’я.

Сприяння у впровадженні в практику досягнень і нововведень медичної науки шляхом науково-інформаційного та комунікаційного забезпечення інноваційних процесів (видання Реєстру галузевих нововведень).

Розвиток внутрішнього і зовнішнього ринку інформаційної продукції та послуг з метою його поступової інтеграції у відповідні світові бази даних.

Встановлення науково-інформаційних зв’язків з вітчизняними та зарубіжними органами наукової медичної інформації.

Центр здійснює свою діяльність відповідно до мети своєї статутної діяльності, користуючись у повному обсязі правами юридичної особи згідно із законодавством України та цим Статутом.

У процесі здійснення своєї діяльності Центр має право залучати зовнішніх консультантів, у тому числі за цивільно-правовими угодами.

Центр самостійно здійснює зовнішньоекономічну діяльність у порядку встановленому законодавством.

Центр здійснює також інші завдання, які не заборонені законодавством України та відповідають меті, що передбачена цим Статутом.

Заклад здійснює обробку персональних даних для конкретних і законних цілей з метою забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових, відносин у сфері управління персоналом, відносин у сфері бухгалтерського обліку, у сфері податкових відносин, відносин у сфері охорони здоров’я, визначених за угодою суб’єкта персональних даних, або у випадках та в порядку встановлених законодавством. Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію фізичної особи, якої вони стосуються, у строк, не більший ніж це необхідно відповідно до їх законного призначення.

4. ПРАВОВИЙ СТАТУС ЦЕНТРУ

4.1. Центр є юридичною особою публічного права. Центр набуває статусу юридичної особи з дати включення його до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

4.2. Центр є бюджетною неприбутковою установою.

4.3. Центр користується закріпленим за ним державним майном на праві оперативного управління.

4.4. Центр здійснює господарську діяльність.

4.5. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

4.6. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

4.7. Центр має самостійний баланс, реєстраційні (розрахунковий, валютний та інші) рахунки в органах Державної казначейської служби України, установах банків, печатку зі своїм найменуванням, печатки відокремлених структурних підрозділів, інші передбачені законодавством печатки та штампи, а також власні бланки зі своїм найменуванням та реквізитами.

4.8. Держава та Уповноважений орган управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Центру, крім випадків передбачених законодавством.

4.9. Центр не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління.

4.10. Центр має право укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести відповідальність, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається у судах України, міжнародних та третейських судах.

4.11. Центр здійснює свою діяльність відповідно до кошторису, затвердженого Уповноваженим органом управління.

5. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ ЦЕНТРУ

5.1. Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.

5.2. Майно Центру є державною власністю та закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельні ділянки, що знаходиться на балансі Центру або їх відчуження вирішуються виключно Уповноваженим органом управління.

5.3. Контроль за ефективністю використання, збереження та обліком закріпленого за Центром майна здійснює Уповноважений орган управління.

5.4. Центр не має права безоплатно передавати належно йому майно іншим юридичним та фізичним особам, крім випадків, передбачених законодавством.

5.5. Джерелами формування майна Центру є:

5.5.1. Основні засоби, передані Центру Уповноваженим органом управління.

5.5.2.Кошти загального фонду Державного бюджету України.

5.5.3. Власні надходження Центру:

від плати за послуги, що надаються Центром згідно з його основною діяльністю;

від орендної плати або іншої плати за використання майна, в тому числі нерухомого, орендодавцем якого є Центр;

від реалізації в установленому порядку майна Центру (крім нерухомого майна).

5.5.4. Інші власні надходження Центру:

благодійні внески, гранти та дарунки;

кошти, що отримує Центр від юридичних осіб, підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших установ, у т.ч. бюджетних, для виконання цільових заходів.

5.5.5. Інші джерела, не заборонені законодавством.

5.6. Центр має право:

5.6.1. передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми відокремленими структурними підрозділами, у тому числі філіями та відділеннями, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним майно згідно із законодавством та за погодженням з Уповноваженим органом управління;

5.6.2. за погодженням з Уповноваженим органом управління здійснювати відчуження об’єктів державної власності (майна), в порядку встановленому законодавством. Використовувати кошти від продажу майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру.

5.7. Структура, штатний розпис та кошторис Центру затверджується Уповноваженим органом управління за поданням Керівника Центру.

5.8. Фінансування Центру:

фінансування діяльності Центру здійснюється за рахунок Державного бюджету України, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України. Обсяги бюджетних асигнувань встановлюються відповідно до затверджених кошторисів доходів і видатків;

державне фінансування Центру здійснюється з урахуванням специфіки виконуваної загальнодержавної функції, мети та завдань покладених на нього на підставі структури, штатного розпису та кошторису Центру.

5.9. Перевірка, ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним державним органом та Уповноваженим органом управління у визначеному законодавством порядку.

5.10. Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її державним органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.

5.11. Керівництво Центру несе відповідальність перед Уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.

6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЦЕНТРУ

6.1. Центр має право:

  • звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань;
  • здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до вимог законодавства;
  • здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у встановленому законодавством порядку;
  • залучати підприємства, установи та організації для реалізації свої статутних завдань у порядку визначеному законодавством;
  • співпрацювати з іншими закладами та установами для виконання завдань, визначених цим Статутом (науково-дослідними інститутами, закладами освіти тощо);
  • за погодженням з Уповноваженим органом управління створювати структурні підрозділи, діяльність яких забезпечує виконання визначених завдань Центру;
  • обирати предмет договору, визначати зобов’язання, будь-які інші умови господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству;
  • укладати правочини з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства;
  • здійснювати інші права, що не суперечать законодавству України.

6.2. Центр зобов’язаний:

  • здійснювати оперативну діяльність з матеріально-технічного забезпечення своєї роботи;
  • придбавати матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також фізичних осіб;
  • забезпечувати для всіх працівників Центру належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування та інших соціальних гарантій;
  • здійснювати соціальну діяльність відповідно до законодавства;
  • здійснювати бухгалтерський облік, вести фінансову та статистичну звітність згідно із законодавством;
  • проводити інвентаризацію належного йому майна для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності, надавати фінансову звітність відповідно до вимог законодавства та цього Статуту;
  • здійснювати виплату заробітної плати працівникам у порядку визначеному законодавством, зокрема не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцять календарних днів, та не пізніше, семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата;
  • додержуватись вимог законодавства про державну таємницю;
  • виконувати норми і вимоги законодавства щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
  • надавати Уповноваженому органу управління інформацію щодо діяльності Центру.

6.3. У разі порушення Центром законодавства про охорону навколишнього природного середовища або його діяльність може бути обмежена, тимчасово заборонена або припинена відповідно до законодавства.

7. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ

7.1. Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав Уповноваженого органу управління щодо господарського використання державного майна і участі в управлінні трудового колективу.

7.2. Керівництво господарською діяльністю Центру здійснює Генеральний директор, далі – Керівник, який призначається на посаду та звільняється з посади наказом Уповноваженого органу управління на умовах контракту. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, звільнення з посади, інші умови найму визначаються контрактом.

Керівник може мати не більше 5 заступників. Заступники Керівника призначаються на посаду та звільняються з посади керівником Центру за погодженням Уповноваженого органу управління в установленому законодавством порядку та на умовах, визначених у контракті.

Заступники Керівника можуть виконувати обов’язки Керівника у разі його відсутності на підставі відповідного наказу.

7.3. Керівника Центру може бути звільнено достроково на підставах, передбачених контрактом відповідно до законодавства.

7.4. Керівник Центру самостійно вирішує питання діяльності Закладу, за винятком тих, що віднесені Статутом до компетенції Уповноваженого органу управління.

7.5. Керівник Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.

7.6. Керівник Центру:

  • безпосередньо підпорядковується Уповноваженому органу управління та несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, що визначені Статутом і здійснення ним своїх функцій;
  • діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та фізичними особами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру в межах та порядку встановленому Статутом та законодавством;
  • організовує господарську, соціально-побутову та іншу діяльність Центру відповідно до мети та основних напрямів його діяльності;
  • розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до законодавства та цього Статуту;
  • затверджує структуру, штатний розпис та кошторис відокремлених структурних підрозділів Центру за поданням їх керівників;
  • забезпечує ефективне використання та збереження майна, переданого Центру;
  • виконує умови укладеного з Уповноваженим органом управління контракту;
  • укладає договори, видає довіреності, відкриває рахунки в Державній казначейській службі України, в установах банків у встановленому порядку;
  • у межах своєї компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру;
  • опрацьовує та подає на затвердження до Уповноваженого органу управління Статут, проекти змін до Статуту;
  • визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників, штатний розпис та подає їх на затвердження до Уповноваженого органу управління;
  • призначає та звільняє за погодженням з Уповноваженим органом управління заступників Керівника Центру, юрисконсульта, головного бухгалтера Центру та розподіляє обов’язки між ними, відповідно до вимог законодавства;
  • затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів;
  • у встановленому порядку призначає на посади та звільняє з посад працівників Центру;
  • встановлює за погодженням із Уповноваженим органом управління у колективному договорі форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, але в межах, визначених для них у встановленому порядку сум дотацій та власних доходів з урахуванням умов, встановлених Кабінетом Міністрів України;
  • застосовує заходи заохочення та дисциплінарного стягнення до працівників Центру;
  • укладає за згодою Уповноваженого органу управління договори оренди та інвестиційні договори лише у порядку, визначеному законодавством;
  • забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору Центру та виконання його вимог;
  • забезпечує дотримання працівниками Центру вимог антикорупційного законодавства, Правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • погоджує з Уповноваженим органом управління свої відпустки, відрядження по Україні та за її межами, а також забезпечує інформування Уповноваженого органу управління про свою тимчасову втрату працездатності;
  • за погодженням з керівником Уповноваженого органу управління утворює та ліквідує відокремлені структурні підрозділи Центру, визначає штатну чисельність, організовує ведення відокремленими структурними підрозділами бухгалтерського обліку, приймає рішення про наділення їх майном або його вилучення, визначення строків та обсягів фінансового забезпечення їх участі у виконанні державного замовлення;
  • вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.

7.7. Керівник Центру несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, додержання трудової, фінансової дисципліни і вимог законодавства.

7.8. Керівник Центру, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють у межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах державної влади, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, в тому числі іноземними відповідно до наданих їм повноважень.

7.9. Відбір та прийняття на посади Керівника Центру, його заступників та керівників структурних підрозділів відбувається на конкурсних засадах.

7.10. Керівник Центру, його заступники та керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють оперативне керівництво Центром та його підрозділами.

8. НАГЛЯДОВА РАДА

8.1. Для забезпечення функціонування Центру, здійснення контролю за його діяльністю, за управлінням майном Центру, додержанням мети Центру та здійснення іншої діяльності відповідно до цього Статуту, у Центрі створюється Наглядова рада.

8.2. Персональний склад Наглядової ради затверджує Уповноважений орган управління.

8.2. До складу Наглядової ради можуть входити: представники Кабінету Міністрів України, Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я, Уповноваженого органу управління, Національної академії медичних наук України, а також представники громадськості та галузевої профспілки.

8.3. Повноваження та порядок діяльності Наглядової ради визначається Положенням про Наглядову раду, яке затверджує Уповноважений орган управління за поданням Керівника Центру.

9. УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН УПРАВЛІННЯ

9.1. Уповноважений орган управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює повноваження щодо реалізації прав держави як власника майна, переданого Центру, пов’язаних з володінням, користуванням і розпорядженням ним у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.

9.2. Уповноважений орган управління:

  • визначає головні напрями діяльності Центру;
  • приймає рішення про утворення, реорганізацію і ліквідацію Центру, утворює ліквідаційну комісію, затверджує ліквідаційний баланс;
  • затверджує Статут та зміни до Статуту Центру, здійснює контроль за його дотриманням;
  • призначає на посаду та звільняє з посади Керівника Центру, укладає і розриває контракт з Керівником Центру та здійснює контроль за його виконанням;
  • за поданням Керівника Центру затверджує організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників та штатний розпис;
  • погоджує створення та ліквідацію відокремлених структурних підрозділів (філій) Центру;
  • погоджує призначення та звільнення заступників Керівника Центру, юрисконсульта, головного бухгалтера Центру та розподіл обов’язків між ними, відповідно до вимог законодавства за поданням Керівника Центру;
  • погоджує Керівнику та директорам Центру відпустки, закордонні відрядження та відрядження в Україні;
  • має право на вирішення питання щодо покладання виконання обов’язків Керівника Центру у разі його тимчасової відсутності;
  • контролює виконання та забезпечення Керівником Центру заходів щодо створення умов праці відповідно до законодавства про охорону праці;
  • проводить моніторинг діяльності Центру, забезпечує проведення ревізії фінансово-господарської діяльності у разі зміни Керівника та аудиторських перевірок у порядку, встановленому законодавством;
  • здійснює контроль за фінансовою (бюджетною) та штатною дисциплінами Центру;
  • здійснює контроль за ефективним використання та збереженням майна і коштів Центру, забезпечує (контролює) проведення інвентаризації майна Центру відповідно до законодавства, виявляє державне майно, яке тимчасово не використовується, та вносить пропозиції щодо умов його подальшого використання;
  • розробляє та затверджує стратегічні плани розвитку Центру, здійснює контроль за їх виконанням;
  • погоджує Центру договори про спільну діяльність та інші договори за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в оперативному управлінні Центру та контролює виконання умов цих договорів;
  • забезпечує приведення у відповідність із законодавством Статуту та внутрішніх положень Центру;
  • надає згоду на відчуження, оренду, передачу та списання майна Центру і пропозиції щодо умов договору відчуження, оренди, передачі та списання з метою забезпечення ефективного використання майна;
  • за поданням Керівника Центру затверджує положення про Наглядову раду Центру;
  • контролює виконання орендарями інвестиційних і технічних програм, якщо такі передбачені договором оренди;
  • організовує контроль за використанням орендованого державного майна;
  • забезпечує управління і збереження матеріальних носіїв секретної інформації та здійснення заходів щодо охорони державної таємниці;
  • здійснює інші повноваження, встановлені законодавством.

10. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ТА СОЦІАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ

10.1. Працівники мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, що діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.

Представники профспілкової організації, а у разі їх відсутності – вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.

Центр зобов’язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників Центру в його управлінні.

10.2. Трудовий колектив Центру складається з усіх працівників, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Центром.

10.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує свої право на участь в управлінні Центром, не може обиратися Керівник Центру. Повноваження цих органів визначаються відповідно до законодавства.

10.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.

10.5. Право укладання колективного договору від імені Уповноваженого органу управління надається Керівнику Центру, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.

Сторони колективного договору звітують на загальних зборах трудового колективу не менш ніж один раз на рік.

10.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішується трудовим колективом за участю Керівника Центру відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

10.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є державні кошти.

Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюється у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.

Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

Умови оплати праці та матеріального забезпечення Керівника Центру визначаються контрактом, укладеним із Уповноваженим органом управління.

10.8. Оплата праці працівників Центру здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов’язань щодо оплати праці.

10.9. Працівники Центру здійснюють свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору, положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій згідно з законодавством.

11. ВІДОКРЕМЛЕНІ СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ (ФІЛІЇ) ЦЕНТРУ

11.1. Відокремлені структурні підрозділи (філії) Центру утворюються Керівником Центру за погодженням з Уповноваженим органом управління.

11.2. Відокремлені структурні підрозділи (філії) Центру не є юридичними особами та наділяються його майном і діють на підставі затвердженого Керівником Центру положення та довіреності.

11.3. Ліквідація відокремлених структурних підрозділів (філій) здійснюється за погодженням з Уповноваженим органом управління ліквідаційною комісією, утвореною Уповноваженим органом управління.

11.4. Відокремлені структурні підрозділи (філії) Центру здійснюють свою діяльність від імені Центру в межах повноважень згідно Положень, можуть мати окремий баланс, поточні рахунки в установах Державного казначейства України, печатку зі своїм найменуванням, штампи, власні бланки зі своїми найменуванням та реквізитами.

11.5. Фінансування відокремлених структурних підрозділів (філій) здійснює Центр у відповідності до затверджених Керівником Центру кошторисів та планів асигнувань.

11.6. Центр несе відповідальність за діяльність своїх відокремлених структурних підрозділів (філій), проводить періодичні перевірки їх діяльності відповідно до законодавства.

12. ВЧЕНА МЕДИЧНА РАДА

12.1. У Центрі формується Вчена медична рада (далі – Вчена рада), яка є колегіальними дорадчим органом управління науковою і науково-методичною діяльністю Центру. Формування та діяльність Вченої ради здійснюється у відповідності з Законом України «Про наукову та науково-технічну діяльність», «Про основи державної політики у сфері науки і науково-технічної діяльності» та типовим положенням про Вчену раду науково-дослідної установи, затвердженим наказом Уповноваженого органу управління.

12.2. Вчена рада Центру включає до свого складу 15 осіб. Не менш як три чверті складу Вченої ради обирається таємним голосуванням колективу наукових працівників, а решта її членів призначається наказом Керівника Центру. Керівник Центру, його заступники і вчений секретар є членами Вченої ради за посадою.

12.3. З метою представництва інтересів трудового колективу до складу Вченої ради може входити голова профспілкового комітету Центру (за згодою).

12.4. Вчена рада:

  • визначає перспективні напрями наукової і науково-методичної діяльності;
  • здійснює наукову і науково-методичну оцінку тематики та результатів науково-дослідних робіт;
  • розглядає та затверджує поточні плани наукових досліджень;
  • затверджує теми дисертацій здобувачів та аспірантів, наукових керівників (консультантів);
  • затверджує результати атестації наукових співробітників;
  • обирає за конкурсом на вакантні посади наукових працівників;
  • у межах своєї компетенції розглядає питання про присвоєння вчених звань;
  • вирішує інші питання наукової діяльності Центри, визначені цим Статутом.

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

13.1. Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законом України, – за рішенням суду.

13.2. У разі реорганізації Центру вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників у встановленому законодавством порядку.

13.3. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Уповноваженим органом управління, а у разі припинення його діяльності за рішенням суду – комісією, утвореною відповідно до рішення суду.

13.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.

13.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заяви кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє персонально в письмовій формі у визначені законодавством строки.

Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.

13.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його Уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.

Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.

13.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.

13.8. Працівникам Центру, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

13.9. Центр вважається таким, що припинив свою діяльність, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Міністр охорони здоров’я України Олександр Квіташвілі
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті