28 лютого 2018 р. на конференції з фінансової звітності в Леверкузені голова правління німецької компанії Bayer Вернер Бауманн (Werner Baumann) розповів про фінансові результати діяльності компанії у 2017 р.
Обсяг продажів рецептурних препаратів (підрозділ Pharmaceuticals) у 2017 р. порівняно з попереднім роком збільшився на 4,3% (з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо) — до 16,8 млрд євро. «Успіху підрозділу ми знову завдячуємо нашим ключовим продуктам», — зазначив В. Бауманн. Так, загальний обсяг продажів орального антикоагулянта Xarelto™, офтальмологічного лікарського засобу Eylea™, протиракових препаратів Stivarga™ та Xofigo™ та препарату для лікування легеневої гіпертензії Adempas™ підвищився на 16,3%, склавши 6,2 млрд євро. У 2018 р. компанія планує збільшити продажі перерахованих продуктів до 7 млрд євро.
За звітний період показник EBITDA (прибуток без вирахування витрат за відсотками, сплати податків і амортизаційних відрахувань) для підрозділу Pharmaceuticals збільшився на 8,8% — до 5,7 млрд євро.
Обсяг продажів безрецептурних препаратів (підрозділ Consumer Health) зменшився на 1,7% та склав 5,9 млрд євро. «Це пояснюється переважно низькими показниками ефективності у США, — пояснює В. Бауманн. — Крім того, китайські регуляторні органи несподівано змінили правовий статус 2 фармацевтичних брендів Bayer для догляду за шкірою з безрецептурного на рецептурний, що призвело до зниження обсягів продажу у IV кв. 2017 р. І, навпаки, у Європі/на Близькому Сході/в Африці обсяги продажу незначно збільшилися, у той час як у Латинській Америці залишилися на рівні попереднього року».
Обсяги продажу лікарських засобів для загоювання ран та догляду за шкірою Bepanthen™/Bepanthol™ збільшилися на 6,6%, зокрема за рахунок позитивної динаміки в Європі/на Близькому Сході/в Африці та особливо в Німеччині. Продажі продукції Canesten™ для догляду за шкірою та інтимної гігієни зросли на 3,5%, переважно завдяки позитивній динаміці бізнесу в Китаї та Великій Британії. Спостерігалося значне зменшення (на 7,9%) обсягу продажів анальгетика Aleve™, який мав переваги в 2016 р. завдяки розширенню лінійки продукції та зазнав сильної конкуренції в США в 2017 р.
Показник EBITDA для підрозділу Consumer Health за звітний період знизився на 12,8%, склавши 1,2 млрд євро. Зменшення обсягів продажу зумовили, зокрема, зміна статусу препаратів у Китаї, вплив валютних курсів.
2018 р. компанія Bayer планує завершити з такими показниками обсягів продажу: для підрозділу Pharmaceuticals — на рівні більш ніж 16,5 млрд євро., а для підрозділу Consumer Health — на рівні більш ніж 5,5 млрд євро.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим