Уряд розпочав експериментальний проєкт із опрацювання звернень та запитів через єдиний центр

11 Грудня 2019 4:50 Поділитися

Кабінет Міністрів України 27 листопада 2019 р. затвердив постанову № 972 «Про реалізацію експериментального проекту із створення «єдиного входу» опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію», якою для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію розпочато реалізацію нового експериментального проєкту.

У проєкті беруть участь Секретаріат Кабінету Міністрів України, Міністерство соціальної політики України, Державна митна служба та Урядовий контактний центр, координацію взяв на себе безпосередньо Уряд. Суть проєкту полягає в тому, що окрім традиційних, передбачених законом способів звернення та надсилання запитів громадянами на надання публічної інформації, відтепер звернення та запити, які адресуються Уряду, Секретаріату, Державній митній службі та Міністерству соціальної політики України (для останнього лише в частині звернень громадян) прийматимуться:

  • через веб-сайт Урядового контактного центру;
  • через урядову гарячу лінію;
  • через офіційні веб-сайти зазначених органів.

Завдяки інтеграції систем електронного документообігу здійснюватиметься передача звернень громадян від учасників експериментального проєкту до Урядового контактного центру, що, відповідно, має скоротити строк їх розгляду, знизити вартість їх опрацювання та сприяти впровадженню електронного документообігу. Крім того, серед основних завдань проєкту визначено недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, проявів формалізму, безпідставної передачі розгляду звернень (запитів) тощо.

Співробітникам, які задіяні в реалізації експериментального проєкту, Уряд визначатиме мотивацію (рейтингування), й за умови досягнення визначених постановою критеріїв працівникам Урядового контактного центру встановлюватимуть стимулювальні виплати (премії). Також передбачено постійне централізоване навчання і тестування уповноважених осіб Урядового контактного центру, Міністерства соціальної політики України та Державної митної служби.

Про реалізацію вищезазначеного проєкту на Єдиному вебпорталі органів виконавчої влади мають опублікувати відповідну інформацію, а після його початку реалізації, до 31 січня 2020 р., міністр Кабінету Міністрів України має подати звіт про результати його реалізації та внести відповідні пропозиції. Таким чином, Урядовий контактний центр набуває всіх прав та обов’язків учасників щодо розгляду звернень (запитів), визначених законами України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації».

Нагадаємо, що Національна служба здоров’я України нещодавно запропонувала розглянути чек-лист впровадження та управління patient feedback (зворотний зв’язок від пацієнта).

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті