МОЗ працює над функціоналом, що покращить доступ до медичних послуг особам з порушенням слуху — Я. Кучер

07 Квітня 2021 11:41 Поділитися

7 квітня під час брифінгу заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер поінформував про роботу контакт-центру МОЗ з питань протидії поширенню COVID-19. Усього за час роботи контакт-центру було отримано 353 тис. дзвінків від громадян.

Доповідач звернув увагу на те, що в разі, якщо питання громадян потребує додаткових консультацій, то для цього в кожному регіоні призначено відповідальних осіб. Вони протягом 48 год мають надати додаткову інформацію в контактний центр, з якого, у свою чергу, зателефонують громадянину й нададуть цю інформацію. Зокрема, 29,6% звернень, які потребують додаткових консультацій, стосуються скарг на роботу сімейних лікарів, 33% — на роботу лікарень.

Також останнім часом збільшилася кількість звернень, пов’язаних з питаннями вакцинації. 85% таких звернень отримано щодо запису на вакцинацію, 4% звернень стосувалися дати початку вакцинації, 4,2% — категорій громадян та черговості проведення щеплень, майже 2% — ефективності вакцин.

Окрім того, Я. Кучер зауважив, що вакцинація на сьогодні є єдиним та ефективним способом сформувати імунітет до COVID-19 та убезпечити від інфікування чи тяжкого перебігу хвороби. Наразі пріо­ритетом вакцинальної кампанії є щеплення медичних працівників первинної ланки надання послуг, працівників соціальної сфери та осіб віком від 80 років. Стосовно вакцинації останніх Я. Кучер закликав родичів таких людей допомогти їм записатися на вакцинацію.

Доповідач також поінформував, що МОЗ спільно з партнерськими організаціями розпочало роботу над забезпеченням умов надання медичної допомоги в закладах охорони здоров’я особам, які мають проблеми з порушенням слуху. На сьогодні існує проб­лема з отриманням медичної допомоги такими людьми, зумовлена наявністю мовних бар’єрів, що поглиблює соціальну ізоляцію цих пацієнтів і часто призводить до того, що вони починають лікуватися самостійно.

Відсутність інструментів, за допомогою яких здійснюється комунікація з такими особами, потенційно створює незручності та перепони для цих громадян в отриманні якісних медичних послуг. З метою покращення ситуації МОЗ почало аналіз інформаційних сервісів, які допоможуть зробити медичні послуги доступнішими для таких пацієнтів. У першу чергу МОЗ запускає відповідні віджети на сайті Міністерства, які допоможуть таким особам отримувати зворотний зв’язок від МОЗ і встановити комунікацію з відповідними службами в зручний для них спосіб.

Також МОЗ розглядає можливість в закладах охорони здоров’я встановлювати відповідне програмне забезпечення для того, щоб через планшет чи мобільний додаток можна було комунікувати з медичним персоналом.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті