«Серв’є» отримала сертифікат «Найкраще місце для роботи–2021» в Україні

м. Київ, Україна, 14 квітня 2021 р. — ТОВ «Серв’є Україна», дочірнє підприємство «Серв’є», міжнародної фармацевтичної групи, було визнано одним з найкращих місць для роботи в Україні.

Процес сертифікації складався з опитування співробітників компанії та оцінки політик та практик управління персоналом, що застосовуються в «Серв’є Україна», які включають такі напрямки, як лідерство, компенсації та пільги, підбір персоналу та адаптація, залучення співробітників, корпоративна соціальна відповідальність, культура та можливості особистісного зростання тощо. Компанія «Серв’є Україна» продемонструвала високі показники за ключовими факторами залучення працівників — 99% співробітників підтвердили, що рекомендуватимуть організацію.

«Найкращі місця для роботи» — це міжнародна програма HR-сертифікації, яка надає роботодавцям у різних країнах можливість більше дізнатися про залучення та задоволеність своїх співробітників і відзначити ті компанії, які пропонують винятковий досвід роботи за найвищими стандартами щодо умов праці.

«Пишаємося, що «Серв’є Україна» була відзначена та отримала сертифікат «Найкраще місце для роботи». Ця нагорода підкреслює наше прагнення надавати нашим співробітникам широкий спектр можливостей для максимальної реалізації свого потенціалу. Ми також постійно працюємо над репутацією бренду роботодавця для залучення та утримання висококваліфікованих співробітників. І статистика говорить сама за себе — «Серв’є» здійснює свою діяльність в Україні понад 20 років. Наша команда — це 280 професійних та відданих своїй роботі фахівців по всій Україні, майже половина з яких працюють у компанії більше 5 років. Щиро дякую нашим співробітникам, що зробили «Серв’є» в Україні більше, ніж просто місцем роботи!», — зазначив Фредерік Фуйю, генеральний директор «Серв’є Україна».

«Наші люди — найцінніший актив, тому, працюючи з культурою організації, ми приділяємо велику увагу створенню атмосфери в компанії, де всі співробітники почуваються частиною команди, де їх цінують, прислухаються до їхньої думки, дають можливість розвиватися та впливати на прийняття рішень. Як результат, ми адаптуємо наші програми, щоб запропонувати співробітникам одні з найкращих умов в індустрії», — підкреслила Ольга Шилова, керівниця відділу управління персоналом «Серв’є Україна».

Про групу «Серв’є»

«Серв’є» (Servier) — міжнародна фармацевтична група, яка керується Фондом. Маючи широку географічну присутність, дохід компанії, отриманий у 150 країнах, сягнув 4,7 млрд євро у 2020 р., а штат співробітників у світі становить 22 500 осіб. «Серв’є» є незалежною групою, яка щорічно інвестує понад 20% доходу від продажу брендових лікарських засобів у дослідження та розробки. З метою прискорення впровадження терапевтичних інновацій задля задоволення потреб пацієнтів Група прагне до відкритих та спільних інновацій з партнерами в академічній сфері, фармацевтичними групами та біотехнологічними компаніями. «Серв’є» ставить потреби пацієнтів у центр своєї діяльності, тісно співпрацюючи на різних етапах: від проведення досліджень до підтримки, що виходить за межі забезпечення лікарськими засобами.

Будучи лідером у галузі кардіології, Група «Серв’є» прагне стати визнаним та інноваційним гравцем у сфері онкології. Зростання «Серв’є» базується на взятому на себе зобов’язанні в наданні рішень у таких терапевтичних сферах, як серцево-судинні, метаболічні, онкологічні, імунозапальні та нейродегенеративні захворювання. Для сприяння доступу до охорони здоров’я для широкого кола пацієнтів Група «Серв’є» також пропонує низку якісних генеричних лікарських засобів у більшості терапевтичних напрямків.

В Україні «Серв’є» здійснює свою діяльність понад 20 років.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.servier.com , www.servier.ua.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»,
за матеріалами пресрелізу ТОВ «Серв’є Україна»

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті