Окремі правові питання щодо здійснення підприємницької діяльності з реалізації лікарських засобів
Ринок лікарських засобів (ЛЗ) має риси, які відрізняються від ринку товарів широкого вжитку. Тому здійснення правових відносин такого специфічного виду, як реалізація ЛЗ, вимагає отримання суб’єктами підприємницької діяльності від держави спеціальних дозволів (ліцензій), що передбачає встановлення спеціальних обмежень правоздатності.
Але останнім часом, коли насиченість вітчизняного ринку ЛЗ зростає, коли маркетингова діяльність фармацевтичних підприємств щодо підвищення попиту на їхню продукцію набирає обертів, особливо важливого значення набувають методи збуту товару. Це не лише сукупність маркетингових рішень, пов’язаних з формуванням каналів збуту, а й визначення найтиповіших форм підприємницької діяльності в цій сфері.