МОЗ розпочато роботу над впровадженням електронної системи управління запасами лікарських засобів

04 Листопада 2020 10:56 Поділитися

4 листопада під час брифінгу щодо поточної ситуації з поширенням коронавірусної хвороби в Україні Максим Степанов, міністр охорони здоров’я, повідомив, що за минулу добу зареєстровано 9524 нових випадки інфікування, у той же час за добу одужало 7536 пацієнтів.

Також М. Степанов зауважив, що до МОЗ надходить багато звернень від батьків школярів стосовно подальшого проведення навчального процесу. На початку навчального року МОЗ спільно з Міністерством освіти і науки України було розроблено документ, який стосувався протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням COVID-19. Зокрема, документом передбачено, що допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, у тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термомет­ром.

У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °С або з ознаками гострого респіраторного захворювання такий співробітник не допускається до роботи, йому рекомендують звернутися за медичною допомогою до сімейного лікаря.

Керівник закладу освіти також розроб­ляє маршрути руху здобувачів освіти (залучаються всі можливі входи в приміщення) та складає графік, за яким відбувається їх допуск до закладу. Графік допуску має бути сформовано таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу.

Продовжуючи брифінг, заступник міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Ярослав Кучер нагадав, що розпочав свою роботу всеукраїнський контакт-центр з протидії поширенню COVID-19. Відтак, зателефонувавши за номером 0-800-60-20-19, кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19. До роботи контакт-центру буде задіяно 150 операторів.

Якщо їм необхідно буде уточнити інформацію, — таке звернення вони реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до центрального чи місцевого органу влади відповідно до компетенції. Після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.

Окрім того, Я. Кучер повідомив, що розпочалася робота над впровадженням електронної системи управління запасами лікарських засобів. «Запровадження цього механізму дозволить державі в режимі реального часу мати інформацію про запаси ліків про те, де вони знаходяться, яка є потреба, скільки часу займатиме логістика, на якій стадії перебуває закупівля ліків. Але для того, щоб такий механізм запрацював, необхідно модернізувати державний реєстр лікарських засобів та створити модулі електронних рецептів на всі рецептурні препарати», — зауважив він.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті