Заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Ярослав Кучер під час брифінгу 16 грудня поінформував, що за час роботи Національного контакт-центру з протидії поширенню хвороби COVID-19 за єдиним безкоштовним номером 0-800-60-20-19 звернулися понад 91 тис. громадян.
За результатами звернень 7755 дзвінків-запитів було передано для отримання відповідей до місцевих державних адміністрацій. Найактуальнішими залишаються запити щодо діагностики (35,11%), амбулаторного лікування (8,38%), безкоштовного та платного тестування (8,09%), порядку проходження самоізоляції (4,22%), підписання декларацій (5,87%).
Я. Кучер зазначив, що МОЗ України продовжує покращувати опцію запиту на виїзд мобільної бригади через контакт-центр, яка наразі працює в тестовому режимі. На сьогодні за направленням запитів операторами контакт-центру МОЗ до мобільних бригад було здійснено 965 виїздів.
Окрім того, команда Міністерства спільно із Національною службою здоров’я України та ДП «Електронне здоров’я» працює над спрощенням роботи медичних працівників та переведенням її в цифрову форму. У рамках розвитку eHealth у 2021 р. запланований старт кількох сервісів: електронного лікарняного, електронних рецептів, плану лікування, модуля чутливих даних, електронного кабінету пацієнта тощо.
Також МОЗ спільно із представниками органів державної влади працює над впровадженням інструментів для протидії поширенню коронавірусної хвороби. Зокрема, на сьогодні спільними зусиллями розробляється 8 цифрових проєктів, серед яких:
- інструменти для координації госпіталізацій;
- оптимізація звітності закладів охорони здоров’я;
- цифровізація обліку, реєстрація підозрілих та підтверджених випадків захворювання на COVID-19;
- удосконалення е-направлень на ПЛР-тестування.
За матеріалами facebook.com/moz.ukr
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим