ДПС оприлюднила відповіді на найпоширеніші питання про РРО та ПРРО

25 Червня 2021 11:49 Поділитися

Центральне міжрегіональне управління Державної податкової служби України (ДПС) по роботі з великими платниками податків надає відповіді на найпоширеніші запитання, які надходять від платників стосовно застосування звичайних реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО).

Чи можна одночасно використовувати електронну печатку та/або кваліфікований електронний підпис на декількох ПРРО?

Чинним законодавством у сфері проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у готівковій та безготівковій формі не передбачено обмежень щодо кількості електронних печаток під час їх реєстрації суб’єктом господарювання, який має декілька ПРРО. При застосуванні електронної печатки суб’єкта господарювання на ПРРО фіскальним сервером ДПС не встановлено обмежень її використання кількома ПРРО одночасно.

При цьому за допомогою одного сертифіката електронного підпису можна працювати одночасно тільки одному касиру на одному ПРРО. Тобто, у разі одночасного використання суб’єктом господарювання декількох ПРРО, необхідно мати відповідну кількість зареєстрованих касирів, стосовно яких були подані повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Яким чином на вебпорталі ДПС у Реєстрі «Пошук фіскального чека» здійснити пошук фіскального чека, створеного ПРРО?

Пошук фіскального чека створеного ПРРО відбувається аналогічно до чека, створеного класичним РРО. Для цього необхідно вказати в параметрах пошуку дані:

  • номер фіскального чека;
  • фіскальний номер РРО/ПРРО;
  • дату та час проведення операції, яка відображена в чеку.

Які документи повинен зберігати на місці проведення розрахунків суб’єкт господарювання, який застосовує РРО в господарській одиниці?

Відповідно до п. 4 розділу III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. № 547 із змінами та доповненнями (далі — Порядок № 547), суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням електрон­них платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) під час продажу товарів (надання послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також здійснення операцій з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані, зокрема:

  • у кінці робочого дня (зміни) створювати в паперовій та/або електронній формі (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки в разі здійснення розрахункових операцій;
  • створювати контрольні стрічки в паперовій та/або електронній формі й забезпечувати їх зберігання на РРО протягом 3 років;
  • створювати в паперовій та/або електрон­ній формі X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;
  • зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.
За матеріалами cvp.tax.gov.ua

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті