Документ втратив чинність від 01.08.2012 р. на підставі Постанови КМУ від 1 серпня 2012 р. № 699
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 04.10.2010 р. № 906
ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМИ ПАСПОРТА АПТЕЧНОГО ЗАКЛАДУ
(СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ)
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити форму паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу), що додається.
2. У підпункті 8 пункту 4 Положення про Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2008 р. № 1121, слова «відповідно до Правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1570 (Офіційний вісник України, 2004 p., № 47, ст. 3105)» виключити.
3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 p. № 259 «Деякі питання діяльності, пов’язаної з торгівлею лікарськими засобами».
4. Міністерству охорони здоров’я, Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я у двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.
Прем’єр-міністр України | М. Азаров |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 04.10.2010 р. № 906
ПАСПОРТ
аптечного закладу (структурного підрозділу)*
__________________________________________________________________________________
(найменування та/або номер аптечного закладу (структурного підрозділу)
I. Відомості про аптечний заклад (структурний підрозділ) **
1. _________________________________________________________________________________
(найменування або прізвище, ім’я та по батькові суб’єкта господарювання)
2. Ідентифікаційний код (номер) _________________________________________________________
3. Місцезнаходження (місце проживання) _________________________________________________
(поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку)
Номер телефону _____________________________________________________________________
Форма власності _____________________________________________________________________
4. Місце провадження діяльності ________________________________________________________
(поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону)
5. Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом)
____________________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові (освіта, номер і дата укладення трудового договору))
6. Режим роботи з _________________ до _________________
Вихідні дні ___________________________________________________________________________
7. Приміщення, у якому розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ):
____________________________________________________________________________________
(зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване, вбудоване, вбудовано-прибудоване), наявність окремого входу та умов для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями, запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими приміщеннями будівлі)
8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на ____ поверсі будинку_____________________.
(житлового/нежитлового)
9. Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ):
____________________________________________________________________________________
(цегляна, дерев’яна, інша; капітальна/некапітальна; кількість будівель; основне використання будівлі; кількість поверхів)
10. Наявність інженерного обладнання для забезпечення (із зазначенням виду):
Теплопостачання ________________________________________________________________________
(централізоване, автономне)
Вентиляції ______________________________________________________________________________
(механічна, природна, припливно-витяжна з механічним спонуканням)
Водопостачання _________________________________________________________________________
(центральне, автономне)
Освітлення ______________________________________________________________________________
(електричне, природне)
Каналізації ______________________________________________________________________________
(центральна, автономна)
11. Структура аптечного закладу (структурного підрозділу) із зазначенням площі приміщення:
загальна площа, кв. метрів; _______________________________________________________________
у тому числі:
торговельного залу______________________________________________________________________
виробничих приміщень ___________________________________________________________________
службово-побутових приміщень ____________________________________________________________
додаткових приміщень ___________________________________________________________________
допоміжних приміщень ___________________________________________________________________
зона робочих місць персоналу (для аптечних кіосків) ___________________________________________
зона обслуговування населення (для аптечних кіосків) __________________________________________
12. План-схема будівлі (будівель) аптечного закладу (структурного підрозділу) та його приміщень.
На плані-схемі слід зазначити нумерацію, назву, площу (кв. метрів) кожного приміщення, вхід до аптечного закладу, до кожного виробничого, службово-побутового, додаткового, допоміжного приміщення, зону (місце) приймання та відвантаження продукції, рукомийник чи місце для санітарної обробки рук, зону розміщення обладнаних робочих місць персоналу, зону обслуговування населення, вантажно-розвантажувальний майданчик для під’їзду машин (для аптечного складу), за наявності окремих будівель додається план-схема кожної такої будівлі.
13. Аптечний заклад (структурний підрозділ) облаштований:
обладнанням для зберігання та відпуску лікарських засобів у торговельному залі ________________
____________________________________________________________________________________
(шафи, стелажі, холодильники, екран для захисту від прямої крапельної інфекції тощо)
та виробничих приміщеннях ___________________________________________________________
(шафи, стелажі, холодильники, сейфи, піддони)
технічними засобами для постійного контролю за температурою та відносною вологістю повітря
____________________________________________________________________________________
іншими засобами вимірювання ___________________________________________________________
(найменування та мета застосування)
Службово-побутові приміщення обладнані: _______________________________________________
(шафи, холодильники тощо)
14. Щоденне вологе прибирання _________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
(зазначити періодичність його проведення та застосування дезінфікуючих засобів)
Суб’єкт господарювання _______________________________________________________________
(уповноважена ним особа)
______________________________
(посада, прізвище та ініціали)
______________________________
(підпис)
_____ ______________ 20____р.
МП
II. Відомості про наявність матеріально-технічної бази, її стан та освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу аптечного закладу (структурного підрозділу) ***
_____ ______________ 20____р.
____________________________________________________________________________________
(назва населеного пункту)
Посадовою особою ____________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
проведено огляд аптечного закладу (структурного підрозділу): _____________________________
____________________________________________________________________________________
(найменування та/або номер)
____________________________________________________________________________________
(адреса місця провадження діяльності: поштовий індекс, область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер телефону)
щодо наявності матеріально-технічної бази, її стану та освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу.
Огляд проведено у присутності суб’єкта господарювання (уповноваженої ним особи)
____________________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові, посада)
Під час проведення огляду встановлено, що аптечний заклад (структурний підрозділ) здійснює/має намір здійснювати торгівлю лікарськими засобами _______________________________________________.
(зазначається вид торгівлі — оптова, роздрібна)
Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний підрозділ): ________________________________
(капітальна/не капітальна, житлова/нежитлова)
основне використання будівлі __________________________________________________________.
Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на _____ поверсі___________________________________ приміщення.
(ізольованого/не ізольованого)
Загальна площа приміщень аптечного закладу (структурного підрозділу) _______ кв. метрів.
Приміщення аптечного закладу (структурного підрозділу) належить суб’єкту господарювання на праві власності, використовується на умовах оренди
____________________________________________________________________________________
(документи, що підтверджують право користування приміщенням або право власності на нього)
Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом):
____________________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові, освіта, номер і дата укладення трудового договору)
Посадова особа Держлікінспекції МОЗ або її територіального органу
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис)
______________________________
(прізвище та ініціали)
_____ ______________ 20____р.
МП
* Сторінки паспорта нумеруються, прошиваються, засвідчуються підписом та скріплюються печаткою суб’єкта господарювання.
** Розділ заповнюється суб’єктом господарювання.
*** Розділ заповнюється суб’єктом господарювання за участю представників Держлікінспекції МОЗ або її територіальних органів з наданням ними безоплатної консультативно-методичної допомоги.
Коментарі