Національна служба здоров’я України (НСЗУ) повідомляє про приймання заяв від аптечних закладів
Приймання заяв на укладення договору про реімбурсацію на 2023 р. розпочинається о 09:00 19 грудня 2022 р. і триватиме майже рік, а саме до 30 листопада 2023 р. включно.
Для подання пропозиції аптечному закладу потрібно:
- зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я та зареєструвати в ній уповноважених осіб, які будуть залучені до виконання договору. Такі особи повинні мати кваліфікований електронний підпис;
- мати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення для роботи через систему, з підключенням до мережі Інтернет у кожній аптеці та аптечному пункті, де відпускатимуться лікарські засоби за договором.
Для подання заяви до НСЗУ потрібно заповнити відповідні поля через автоматизоване робоче місце в електронній медичній інформаційній системі, у якій аптечний заклад зареєстрований.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити таку інформацію:
1) П.І.Б. підписанта договору з боку заявника та документ, на підставі якого діє підписант;
2) строк дії договору;
3) банківські реквізити (за стандартизованим міжнародним форматом номера рахунку IBAN);
4) групи станів (нозологій), згідно з якими аптечний заклад буде здійснювати відпуск лікарських засобів (на вибір):
- серцево-судинні та цереброваскулярні захворювання, цукровий діабет ІІ типу та хронічні хвороби нижніх дихальних шляхів;
- нецукровий діабет;
- інсуліни людські (картриджі та шприц-ручки з доплатою);
- інсуліни аналоги (з доплатою);
- інсуліни людські (флакони безоплатно);
- інсуліни людські (картриджі та шприц-ручки безоплатно);
- інсуліни аналоги (безоплатно);
- розлади психіки та поведінки;
- епілепсія;
- імуносупресивні лікарські засоби;
- хвороба Паркінсона.
Строк дії договору в разі подання заяви до 1 січня — з 01.01.2023 р. до 31.12.2023 р. або іншої дати в межах 2023 р.
Дата початку дії договорів, заяви про укладення яких подано після 1 січня — не раніше дати подання пропозиції і до 31.12.2023 р. або іншої дати в межах 2023 р.
У разі наявності технічних питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання заяви, слід звертатися до операторів електронних медичних інформаційних систем, у яких зареєстровано аптечний заклад.
У разі наявності будь-яких інших питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання заяви, слід звертатися на адресу електронної пошти: [email protected] або за телефоном контактного центру НСЗУ: 16-77.
За матеріалами www.facebook.com/nszu.ukr
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим