ЗАПРОШУЄМО НА НАВЧАЛЬНИЙ ЗАХІД
«ВЛАСНА ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА: ВИРОБНИЦТВО МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ, КОСМЕТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ДІЄТИЧНИХ ДОБАВОК ПІД ВТМ. ЯК ЗРОБИТИ ВТМ ПРАВИЛЬНО?»
21 ЧЕРВНЯ 2024 РОКУ, ONLINE
Організатори:
Інформаційний партнер: «Щотижневик АПТЕКА»
Дата: п’ятниця, 21 червня 2024 р.
Час: 09:00–16:00.
Формат участі: онлайн через Zoom з подальшим доступом до презентацій спікерів.
Передумови проведення заходу
Власна торговельна марка (ВТМ, або Private Label) стрімко розвивається на медичному ринку. Все більше дистриб’юторів та торгових мереж додають в портфель медичні вироби, косметичні продукти, засоби для дезінфекції та дієтичні добавки під власним брендом.
За даними аналітичної компанії Proxima Research International, у січні 2024 р. частка ВТМ у роздрібних аптечних мережах становила 4,1% у грошовому та 8,8% — у натуральному вимірі.
ВТМ дозволяє зберігати та примножувати інвестиції в маркетинг продукту, краще управляти ціною та рентабельністю, швидко розширювати або змінювати асортимент.
Члени Асоціації продовжують сигналізувати про необхідність чіткого розуміння встановлених законодавством правил та усталених практик щодо введення в обіг та надання на ринку продукції під ВТМ.
Разом з тим члени Асоціації засвідчують про тенденцію значної кількості скарг на наявність в точках реалізації (розповсюдження) продукції під ВТМ без дотримання встановлених законодавством норм обігу такої продукції та/або з явними ознаками порушення законодавства, зокрема на маркуванні та пакуванні продукції.
На переконання Асоціації, наразі у силу відсутності здійснення заходів контролю та нагляду, в тому числі державного ринкового нагляду, ринок потребує вжиття заходів реагування на ситуацію та законодавчого врегулювання такого виробництва продукції під ВТМ й отримання чітких правил та роз’яснень від регулятора.
Відтак ця без перебільшення перша в історії сучасного медичного бізнесу профільна навчальна подія-вебінар буде присвячена не лише обговоренню актуальних питань, пов’язаних з введенням в обіг продукції під ВТМ, а й детальному та покроковому викладенню матеріалу щодо правомірних та працюючих кейсів з виробництва та введення в обіг продукції під ВТМ. Разом з тим на захід запрошено регуляторів, що, своєю чергою, забезпечує ефективну предметну дискусію та відповіді/коментарі на запитання учасників.
Ключові питання вебінару
- Підходи до легалізації медичних виробів за ВТМ. Створення та сертифікація ВТМ-виробника vs розширення чинного сертифіката.
- Особливості розробки технічного файла на медичний виріб за OEM-OBL.
- Розробка системи управління якістю на медичний виріб за ВТМ.
- Аудит постачальників ВТМ. Реалії сьогодення та усталена практика. Досвід FMCG.
- ВТМ на ринку косметичної продукції за вимогами Технічного регламенту.
- ВТМ на ринку дієтичних добавок та дезінфекційних засобів: що потрібно знати та як правомірно ввести в обіг.
- Договори ВТМ. Скільки та коли?
- Практика ринку, особливості, нюанси введення в обіг та продажу продукції під ВТМ.
- Торговельна марка як найважливіший елемент продукції під ВТМ.
- Хто насправді є виробником продукції під ВТМ: постачальник чи продавець?
- Упаковка продукції під ВТМ — плагіат чи шедевр? Вимоги, маркування, ризики.
- Імпортний чи вітчизняний? Преміум чи перша ціна? Вибір постачальника, практика ринку, рекомендації.
- Ціноутворення ВТМ. Законодавчі обмеження та відповідальність.
- Маркетинг ВТМ. Реалії та перспективи.
- Відповідальність за введення в обіг продукції під ВТМ. Репутаційні ризики, штрафи та санкції.
- Твердження про продукт, вимоги законодавства та антимонопольна практика (медичні вироби, косметика, дієтичні добавки).
Цільова аудиторія — виробники, імпортери, дистриб’ютори та інші розповсюджувачі медичних виробів та допоміжних засобів до них, косметичної продукції, дієтичних добавок, аптечні заклади, підприємства — лідери фармацевтичного та FMCG-ринків, які прагнуть розвивати сегмент продукції під ВТМ in line до букви Закону, враховуючи фахові рекомендації та досвід експертів ринку.
Модератори:
- Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
- Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD.
Спікери:
- Багрєєв Максим, керуюючий партнер компанії «Кратія»;
- Вікторія Мороз, фахівець з ключових клієнтів компанії «Кратія»;
- Оксана Олійнічук, керівник відділу FMCG компанії «Кратія».
Запрошені до участі:
- Тетяна Пазерська, головний спеціаліст відділу з питань медичних виробів, косметичних засобів та реєстрації лікарських та дезінфекційних засобів Фармацевтичного управління МОЗ України;
- Володимир Чекалін, начальник відділу державного ринкового нагляду за обігом медичних виробів Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
Попередня програма з темами та таймінгом буде доступна найближчим часом.
УМОВИ УЧАСТІ
Організаційний внесок за одного учасника — 12 990 грн без ПДВ.
Система знижок:
- знижка за умовами колективної участі (від 2 та більше учасників) — 10%;
- спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD® та клієнтів компанії «Кратія» — знижка 15%.
УВАГА! Знижки не підсумовуються!
Для реєстрації заповніть, будь ласка, форму за
З питань реєстрації та умов участі, будь ласка, звертайтеся:
- до компанії «Кратія Медтехніка», тел.: +38 (044) 332-42-94, [email protected]
або
- до представників пресслужби Асоціації за електронною поштою [email protected].
Ми будемо раді бачити вас та ваших колег серед учасників заходу!
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим