Фармацевтична компанія оприлюднила інформацію про виплати на користь спеціалістів та організацій охорони здоров’я в Україні за 2017 р.

30 Липня 2018 2:33 Поділитися

Фармацевтична компанія GSK продовжує дотримуватися зобов’язань щодо розкриття виплат на користь спеціалістів охорони здоров’я та організацій охорони здоров’я в Україні й оприлюднює інформацію за 2017 р.

GSK підтримує Кодекс Європейської федерації фармацевтичної промисловості та асоціацій (EFPIA) «Про індивідуальне розкриття фармацевтичними компаніями фактів передачі цінностей працівникам та організаціям сфери охорони здоров’я», оскільки він демонструє правильний напрямок дій і відповідає цінностям компанії та глобальним тенденціям посилення прозорості та відповідальності, викликаним очікуваннями світової спільноти охорони здоров’я та суспільством в цілому.

Згідно з кодексом EFPIA перше розкриття виплат, що були здійснені в Украї­ні за 2015 р., було реалізоване 30 червня 2016 р.: розкриттю підлягали всі випадки передачі цінностей на рахунок спеціалістів і організацій охорони здоров’я на індивідуальній основі (агреговані дані дозволяються як виняток). Практика реалізовувалася в поперед­ньому році, і компанія GSK продовжує наслідувати той самий процес розкриття даних за 2017 р., за яким звіт опубліковано 30 червня 2018 р. на сайті Асоціації виробників інноваційних ліків «АПРАД» та на веб-сайті компанії.

У рамках реалізації стратегії щодо етичного та прозорого ведення діяльності та задля скорочення потенційних упереджень серед пацієнтів відносно ймовірності того, що їм можуть бути призначені лікарські засоби з якихось інших причин, крім стану їх здоров’я, з початку 2016 р. компанія припинила виплати зовнішнім спеціалістам охорони здоров’я за читання лекцій на своїх заходах про препарати GSK, які відпускаються за рецептом, і вакцини, у тому числі для аудиторії, яка може призначати або впливати на призначення та відпуск препаратів.

Разом з тим GSK припинила надання прямої фінансової підтримки індивідуальним спеціалістам для участі в медичних конгресах і виплату бонусів польовим співробітникам за досягнення індивідуальних планів продажів препаратів. Окрім того, GSK підвищила прозорість даних про клінічні дослідження; задекларувала підтримку пацієнтських організацій і скасувала індивідуальні плани продажу для медичних представників. Ці зміни в GSK запроваджені на глобальному рівні.

Водночас співпраця зі спеціалістами та організаціями охорони здоров’я залишається важливою для GSK, оскільки має фундаментальне значення для досягнення спільної мети: підвищення якості медичних досліджень в інтересах пацієнтів. Компанія продовжує тісно співпрацювати з медичною спільнотою у сфері непромоційної діяльності, зокрема щодо здійснення клінічних досліджень і забезпечення доступу до актуальної медичної інформації, у тому числі за допомогою цифрових технологій та онлайн-додатків.

GSK вбачає мету своєї взаємодії зі спеціалістами та організаціями передусім у поширенні знань та підвищенні доступності до нових даних про хвороби, діагностику та лікування. Для реалізації цього завдання компанія інвестує в нові способи взаємодії з медичною спільнотою, у першу чергу в освітні проекти, прикладом яких є проведення вебінарів у різноманітних терапевтичних напрямках, запуск інформаційно-сервісного веб-ресурсу «Мої щеплення», розробка мобільних додатків для лікарів, запуск проекту «Медичний дайджест» та освітньої онлайн-платформи для пульмонологів, на базі якої можна навчатися за індивідуальним планом.

Компанія також продовжуватиме спів­працювати зі спеціалістами в рамках здійс­нення клінічних досліджень, звернень за консультаціями у відповідних терапевтичних напрямках, публікації результатів досліджень та визначення нових сфер взаємодії.

«Ми впевнені, що наші зусилля по підвищенню прозорості співробітництва зі спеціалістами та організаціями охорони здоров’я посилюють репутацію GSK як компанії, що діє в першу чергу в інтересах пацієнтів, а також сприяє зростанню в суспільстві довіри до фармацевтичної галузі в цілому. Такі міри, як розкриття виплат спеціалістам та організаціям та впровадження нового підходу до співпраці з фахівцями охорони здоров’я, допомагають нам дотримуватися цінностей компанії  орієнтація на пацієнта, прозорість, чесність та повага до людей  і реалізувати місію GSK  допомагати людям робити більше, почувати себе краще та жити довше», — відзначає Алєна Ліховєц, генеральний директор GSK Україна, коментуючи ініціативи компанії.

За матеріалами прес-релізу компанії GSK
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті