Центральне міжрегіональне управління Державної податкової служби України (ДПС) по роботі з великими платниками податків інформує, що відповідно до пункту 4 розділу III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. № 547, суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі — РРО) для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі зобов’язані, зокрема:
- наприкінці робочого дня (зміни) створювати в паперовій та/або електронній формі (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки в разі здійснення розрахункових операцій;
- створювати контрольні стрічки в паперовій та/або електронній формі й забезпечувати їх зберігання на РРО (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) протягом 3 років;
- створювати в паперовій та/або електронній формі X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;
- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.
Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим