На заході було представлено для обговорення SWOT-аналіз фармацевтичної освіти в Європі, де визначено сильні та слабкі її сторони, можливості та загрози. Члени FIP, зокрема, висловили побажання щодо посилення у фармацевтичній освіті Єврорегіону акцентів на регуляторні положення та підприємницькі навички. Також значну увагу було приділено розширенню ролей фармацевта і підтримці цих ролей з боку академічної фармації.
Фармацевтична освіта зазнає подальшого дрейфу в бік клінічних навичок, щоб задовольнити попит на нові функції фармацевтів як учасників системи охорони здоров’я. Так, Великобританія нещодавно розділила підготовку фармацевтів на напрямки: власне фармація з посиленим клінічним компонентом, і фармацевтичні науки, що має забезпечувати кадрові потреби фармацевтичної промисловості.
Завдяки посиленій підготовці з питань охорони здоров’я кожен випускник освітньої програми фармації у цій країні тепер отримає повноваження з призначення рецептурних лікарських засобів. Пріоритетними цілями розвитку фармації, на досягнення яких варто спрямувати зусилля у фармацевтичній освіті в Європі, було визначено наступні:
- розробка нормативної бази, а саме — стратегій для впровадження зосереджених на потребах фармацевтичної практики програм безперервного професійного розвитку фармацевтів;
- розробка рамки компетентностей, яка б описувала необхідні компетентності та обсяг доручених функцій на кожному рівні професійної кар’єри фармацевтів;
- цифрове здоров’я — підтримка академічними закладами цифрової трансформації аптечної практики та забезпечення ефективних процесів розвитку цифрової грамотності серед фармацевтичних працівників.
Під час семінару учасники пропонували власні думки та ідеї щодо шляхів підтримки пріоритетних цілей розвитку, які були узагальнені модераторами зустрічі та надалі ляжуть в основу програмної стратегії досягнення 21 цілі розвитку FIP на найближчу декаду.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим