Розглянувши законопроект «Про соціальний захист медичних та фармацевтичних працівників, працівників охорони здоров’я» (реєстраційний № 2538), внесений на розгляд Верховної Ради України народними депутатами Л.С. Григорович, В.Г. Карпуком та Р.М. Сорочинською-Кириленко, Комітет з питань охорони здоров’я прийняв рішення рекомендувати направити його на доопрацювання.
Як було зазначено на засіданні Комітету 19.02.2009 р., законопроектом пропонується закріпити в окремому законі існуючі та додаткові соціально-трудові права медичних та фармацевтичних працівників, працівників охорони здоров’я. Зокрема, передбачається врегулювати питання щодо страхування медичних та фармацевтичних працівників, у тому числі від лікарської помилки, створити умови, які унеможливлювали б втручання сторонніх осіб в їх професійну діяльність, забезпечити транспортом, харчуванням за місцем роботи за рахунок закладу охорони здоров’я. Крім того, пропонується запровадити пільгове обчислення стажу роботи тих працівників охорони здоров’я, які працювали у сільській місцевості або на посадах зі шкідливими чи небезпечними умовами.
Разом з тим було наголошено, що належна реалізація запропонованих у законопроекті положень потребує додаткового врегулювання, зокрема щодо джерел фінансування, порядку реалізації передбачених заходів. Члени Комітету зазначили, що норма проекту щодо страхування медичних працівників від лікарської помилки не визначає, в чому саме це страхування полягає, кому і в яких випадках буде виплачуватися компенсація. Також із тексту не зрозуміло, на кого покладається обов’язок забезпечення права на знижку в оплаті житла і комунальних послуг, виплату грошової допомоги.
Учасниками засідання запропоновано вдосконалити законопроект за рахунок деталізації певних положень, зокрема викладення в окремих статтях специфіки регулювання оплати праці, надання відпусток, державного страхування, умов підвищення кваліфікації, пенсійного забезпечення медичних працівників тощо.
Зверталася увага на те, що проект потребує належного фінансово-економічного обґрунтування і подання суб’єктом законодавчої ініціативи пропозицій про видатки, які належить скоротити, або пропозиції про джерела додаткових доходів для покриття збільшення видатків з Державного бюджету.
За матеріалами
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим