Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України повідомляє, що минулого тижня набув чинності
Підприємці до цього часу витрачали багато часу та значні кошти на адміністрування книги відгуків та пропозицій, яка знаходилася в кожному торговому відділі та в кожному залі закладу громадського харчування. У рік такі витрати сягали понад 44 млн грн. Ця сума включала організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг. Варто зауважити, що наявність книги не гарантувала вирішення проблемних питань, які виникали в покупців.
Але в сучасному світі є більш ефективні та зручні інструменти контролю та захисту прав споживачів. Так, можна залишати свої відгуки через «гарячу лінію», електронне та класичне листування чи соціальні мережі.
Крім того, сьогодні споживачі можуть звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і її територіальних органів з метою захисту порушених прав як у паперовому, так і в електронному вигляді (dpss.gov.ua). У територіальних органах Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та в багатьох місцевих державних адміністраціях створені та функціонують консультаційно-інформаційні служби, де споживачі можуть отримати інформацію та допомогу щодо захисту своїх прав.
Така практика цілком відповідає європейським та світовим стандартам, сприятиме налагодженню ефективної комунікації між бізнесом та споживачем й дозволить зменшити кількість «формальних» перевірок бізнесу.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим